søndag 19. juni 2011

Det er alltid full rulle....

...når man er samboer med ei interiørskrulle...



















 dagens visdomsord fra min kjære lykkemann og min besteste pappa...
De har skrudd, limt, klippet, hamret og bært i hele dag, så da skal de få lov å kalle meg skrulle...




















 sofaen er god nå etter en hel dag med skurebøtta på slep...
vi rakk ikke alt, men det får så være... når man har hus blir man visst aldri ferdig sier mamma, og mener jeg må roe ned..
så nå roer jeg ned i sofaen, får jeg prøver å få meg litt søvn...


Tusen takk mine kjære menn for all hjelp idag, dere er best!
og tusen takk til mamma for markblomster og jordbær, og barnepass. Dette blir bra!



Over og ut..
klem fra interiørskrulla...
som idag måtte bruke noen bilder uten noen sammenheng med teksten. De er fra piratbursdagen til min kjære nevø. Regner med dere kan styre dere for bilder av vaskebøtta mi..











post signature

11 kommentarer:

♥ Netta ♥ sa...

Det er jammen godt "interiørskrulla" har gode hjelpere da ;-) Jeg skjønner at du har hatt store planer om litt av hvert så jeg gleder meg STORT til å se resultatet. Det virker jo ikke akkurat som om du har sitti på rompa mens gutta har jobbet da! Kul piratbursdag :-)

Ha en fin uke!

Klem
Netta

Prinsesse Vilikke sa...

Hihi!! Sånn er det!

Gleder meg til å se resultatet!

Ønsker deg en fin uke!

sa...

Gleder meg stort til å se resultatet. Masse lykke til i morgen :O) Nå må du få deg en god natts søvn :O)

Begynner å glede meg masse til Glansdagen :O)

Sov godt!

Klem Carina

Lottemora sa...

Ja, for høre at jeg er litt skrullete innimellom jeg også, men alt i alt tror jeg de synes det er koselig

Ha en fin søndagskveld, hilsen Lottemora

Hasigamas mamma sa...

Hi hi, vaskebøtter er sjelden veldig spennende, men å titte inn til deg, får meg alltid til å smile! :)
Utrolig flott kommode du har fått deg! og muffinsene så forresten veldig gode ut -selv om det var null sammenheng ;)
Sov godt, Lisemor! Og ha ei fin uke!
klem
Lise

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hihi..., synest eg høyrer dei!
Har fått nokre kommentarar ang. interiørbasillen her også;)

Sikker på at det er kjempefint hos deg Lise!!! Det er berre ho mor sjølv som ser det ikkje andre ser...og det pratar vi ikkje høgt om...

Lykke til vidare♥
Klem frå Mette.

Monica fra Moxas Univers sa...

Høres veldig kjent ut. Jeg har ikke mamma her hos meg lenger, men svigermor sier stadig vekk at jeg må slappe av. Hun sier alltid at huset hennes aldri var strøkent når hun hadde småbarn i hus og at jeg heller ikke må legge lista så høyt. MEN.. det er jo innmari koselig å ha det fint da! Det blir liksom min hellige plass på kvelden når barna har lagt seg. (men.. jeg klarer altså ikke å ha det strøkent og stresser heller pga rotet.. men men... barna er snart store nok til å få mer ansvar. DA skal jeg jammen dele ut skurebøtter ja!!)

Ellers ønsker jeg deg masse lykke til i dag. Fant den kommoden på finn jeg også.. den var kjempe lekker. (synd du kapret den først.. hehe)

Har tenkt på deg i helgen og gleder meg masse til å se repotasjen :) LYKKE TIL!

Masse klemmer fra Monica

Mona Christin sa...

Hei.

Det er jo sånn kvinnfolk/skruller er.

Hva du har stelt i stand er jeg ille spent på.

Nå må guttane skjerpe seg.

Klem Mona C

Bustenellik sa...

Jeg har etter snart fire år i eget hus erfart at mamma'n din har rett ;-) Er ille spent på hva det er som skjer i dag egentlig, du er jo så hemmelighetsfull ;-)
Ha en strålende mandag!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe herlig :) det er deilig å være skrullete av og til :) tihi :) gleder meg til å se! Klem til deg!

Christine sa...

He he..du er jammen meg ei herleg interiørskrulle :)

Glede meg te å sjå resultatet.

Ønske deg masse lykke te, og du kan nok roa deg heilt ner :)

Klem frå Christine