søndag 12. juni 2011

Jippi!!!

jeg vant!!!


Superfin Bodum termokopp inne hos nydelige Potrinas Potlerier.
 Og jeg som alltid har savnet en kopp kaffe når jeg er ute og triller tur.. nå mangler jeg bare koppholder på vogna:)
Tusen hjertelig takk!
Titt innom Anne Grete, det er hun som har laget headeren min også, og snart skal vi møtes for første gang, da vi skal sammen på Glansdagen.. gleder meg masse nå!


Har du husket å stemme idag forresten?




 (bildet er lånt av Potrinas Potlerier)




post signature

11 kommentarer:

Junk De Lux sa...

Hurra! Så heldig du er!
Håper vi får navneskilter på festen så jeg finner alle;)

Gleder meg jeg også!

Stooor klem!

Elene sa...

Gratulerer så masse. Må inn og stemme nå :)
Ha en flott kveld.
Klem

hobbyvimsa sa...

Hurra!!

Gratulere det er så gøy å vinne:)

Nydelige bilder under her fra middagen,nå ble jeg sulten:)

Har stemt på deg:)Lykke til!!!

Takk for dine søte ord inne hos meg,det varmer:)

Ha en fin søndag vannrett i soffaen:)

Klem Linda:)

hobbyvimsa sa...

Kjempe fin blogg!!Blir følger og kommer snart igjen:)

Klem på klem:)

Anonym sa...

Hei.
Gratulerer til deg min søte lille bloggvenninne. Tusen takk for gode ord,snille du.
Stoor klem.

Unknown sa...

Gratulerer så mye vennen. den var jo så fin og kommer godt med på trilleturene dine. Og stemmen er gitt:))
Klem

Størstepia sa...

Grattis! For en flott premie!
Stemmer i vei hver dag jeg:-)
SÅ koselig med bloggtreff på brygga da:-) Kommer hjem sent på 30.juni (fra ferie), men om jeg har fått pakket meg ut, så har jeg veldig lyst å ta en tur!
Klem fra størstepia

Anne Grete sa...

Nåååå, så søt du er.. Får jeg eget innlegg som takk og greier? Kjekt du likte premien :)

Jeg ringer deg nærmere jeg!

Klem

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye med flott premie :) Sikkert kjekk å ha for kaffe tørsten ;)
Håper helgen deres er avslappende og god:) Vi har sommer her nord og den nyter vi så lenge det varer♥
Ha en fin ny uke Lise
klem Tove

Hegeslilleboble sa...

Gratulerer, for en fin premie!!

Monica sa...

Utrolig in header u har fått deg:) og gratulerer med superfin termokopp:) vet du hvor en an å køpt slik en? Hadde vært kjekt å hatt:) klem monica