mandag 27. juni 2011

Lekestua ute

Det er tydeligvis mange damer som vil se bilder fra den flotte Glansdagen, for det raser jo inn med treff etter gårsdagens innlegg.
Synd jeg ikke fikk tatt flere bilder, men jeg tror dere får en god følelse av hvordan det var å være der....helt magisk rett og slett...


Jeg skulle tatt noen bilder av hytta en dag det er sol, men siden vi bor i Norge, kan det ta sin tid...derfor knipset jeg noen i gråværet idag. Malingen er ferdig utvendig, nå mangler det bare noen strøk på noen småmøbler hun skal ha inne. Syns det ble fint med den fjellblå fargen mot alt det rosa... tok den på gulvet også, da det ikke er veldig praktisk med hvitt gulv....små prinsesser husker ikke alltid på å ta av skoa når de går inn nemlig... 



















  De rosa lyktene er fra Ikea, og de lyser så fint på kvelden. Postkassa er klar og venter på brev.
Hun har allerede klart å rote inne ser jeg, så innebilder kommer senere...kan ikke avsløre alt på engang..
Skal også lage et blomsterbed på siden av hytta og henge opp en tørkesnor så hun kan vaske dukkeklærne sine.





















 Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få av maskeringstapen på vinduene? Den sitter dønn fast...og det er jo ikke særlig pent...


Har du lyst på en lignende lekestue, så titt innom Sommerbutikken.
De har masse annet fint også, bl.a. flotte lysthus og lekeapparater.
Nyt kvelden, 
og tusen takk for alle
gode ord dere legger igjen til meg.













post signature

37 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

Ja det var synd vi ikke traff på hverandre, men var så mye folk og ikke lett å få øye på alle da man ikke helt vet hvordan alle ser ut, men fantastisk var det.. Men kan alltids få til treff flere ganger ;) Åhh det flotte lekehuset kunne jeg tenkt meg til frøken også, men har nok ikke stor nok hage til det gitt...
Har du prøvd neglakkfjerner, whitesprit eller plasterfjerner? skal funke med det, og et annet tis n[r du skal maskere ruter er [ smøre litt olivenolje og la det tørke før du maskerer skal visst gjøre det lettere å ta av etterpå...
klem victoria

victoria (huset i byen) sa...

Annet tips mente jeg ikke tis... he he ;)

Tove `blogg verden sa...

Så fint det er blitt :) Gleder meg til å se innvendig også!! Kanskje du rett og slett må skrape tapen vekk? Kjipt at den sitter så godt fast da!!!
Ha en fin ny uke ღ
klem Tove

Sommerhuset i bakken sa...

For en fantastisk lekestue! Den må vel være alle jenters (og gutters) drøm. Sååååå fin! Herlige farger! Skal bli spennende å se hvordan det ser ut inne ;-)

Ha en finfin kveld!

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Nydelig stue,kjempe koselig..Kan tenke meg det lyser koselig i de lyktene..På vinduene kan du bruke sitrus rens,det har jeg tatt bort klistremerke på gamle dører med..Mannen min har kjøpt dette på en bil butikk,har det sikkert på biltema!!

Ha en fin uke!!

Klem Linda:)

Prinsesse Elin sa...

Nei men guri så skjønt! Det er nesten slik at jeg ønsker meg en slik lekehytte i hagen selv om datteren er 14 hi-hi. Det er vel ingen fasit på hvor gammel man må være for å ha en slik ?

Muligens dette blir det nye prinsesseprosjektet:))

Unknown sa...

Så skjønn lekehytten var ♥ Helt perfekt med den nydelige blåfargen;)
Tipper det er stor stas og leke der...;)

Klem Line

Bodil sa...

Så fin lekehytte, kjempesøte detaljer.
Gleder meg t flere bilder.
Du har forresten vunnet min giveaway, din heldiggris;-)
Klem Bodil

Mitt liv på Storhaug sa...

Så utruleg skjønn hytta var blitt! Slik vil eg laga til solstråla mi ein dag òg. Men først hus til oss sjølve;) Eg enda opp med omnsskrape, slik med barberblad. Lett å få vekk tapen og riper ikkje vindua;)

Ha ei flott veke!
klem

Mona Christin sa...

Hei.

Så fin lekestue. Håper den blir mye brukt. Vi har en vi og, men den står for det meste for seg selv, enda den ble pusset opp i fjor. Den er nesten mest stas for ho mor...

Klem Mona C

Lindas Lille Leilighet sa...

Dukkestua ble kjempefin:) Elsker den detaljen med postkassen:D

Klem

Tove sa...

Sååå fin. Vi holder og på å lage lekehus.
God natt
Klem Tove

Bluggi buggi blogg sa...

Så herlig lekestue. Hun er jammen en heldig liten jente :)
Du kan prøve å skrape vekk tapen med en liten skrape. Du får de hos fargehandleren og de er ikke dyre :)
Lykke til
Trude :)

♥ Netta ♥ sa...

Jeg kan tenke meg dere koste dere på Glansdagen ja, skjønte at det var en stor suksess :-)

For en fantastisk lekker hytte til snuppa, det er jo som et hus i miniatyr. Her kommer hun til å kose seg i MANGE timer i sommer. Herlige lykter som jeg kan tenke meg lyser fint på kvelden!

Klem
Netta

Monica sa...

ååå takk for fin kommentar, blir helt rørt jeg (men er kanskje litt lettrørt akkuratt nå, hihi) Jeg er garantert med neste år når og viss det blir noe glansdag da:) utrolig kosleig lekestue, skulle gjerne hatt en slik i hagen her også. god klem fra monica

JeanetteCEB sa...

For en nydelig lekestue. Må være en drøm for unger å ha en slik en. Gleder meg til du legger ut bilder av lekestuen innvendig. Er selv i planleggingsfasen av en lekestue til mine 2 små prinsesser. Ikke lett synes jeg.

KROnPRINSESSENE sa...

For en flott lekehytte!
Tror jeg har 3 KROnPRINSESSER som hadde elsket den...
Vi skal lage lekehytte ved sommerstedet vårt, forhåpentligvis til neste år. Gleder meg allerede!
Rosa er så fint ;)
Gleder meg forresten til innebilder også!
Klem May Helen

ELLEMELL sa...

Så utrolig fint det var! likte det blå gulvet... og om de selger de lyktene på ikea ennå? da skal jeg kjøpe slike imorgen når turen går ut der!

jeg er opprinnelig mørkblond/ brun. men farger det mørkt om vinteren og lyst til sommeren...:) som med alt annet blir man jo lei...:)

ha en fin kveld og start på uka!
klem ellemell

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Nydelig :)
Jeg driver å innreder lekestue om dagen...til mine to guttebasser!

Klem Anette

Camilla sa...

For en aldeles nydelig lekestue, den var virkelig helskjønn!
Jeg ønsket meg en slik da jeg var liten, dessverre fikk jeg aldri det, men det kan jo ha med det at vi ikke hadde noe hage å ha den i ;)

Stor sommerklem fra meg.

Englehagen sa...

For et nydelig lekehus.Husker jeg også hadde det da jeg var liten.Et rosa ett som jeg nærmest bodde i :) Husker jeg til og med sov der inne på sommeren sammen med venninner,da jeg ble litt eldre.
Barberblad er ypperlig for å få vekk maskeringstape:) Ha en flott sommeruke.Klemklem

sa...

Heeei søte deg!

Såå koselig å få truffet deg og Anette på lørdag. Det var en fantastisk kveld! :O) Håper togturen gikk fin hjem?!

For et nydelig lekestue..smelt... Den dagen vi får hus så skal vi ha en lekestue i hagen :O)

Og, ja vi må prøve å få til en Fredrikstad tur :O) Ihvertfall utover sensommeren/høsten :O)


Ønsker deg en god uke!

Goood klem

Junk De Lux sa...

Hei snupp:)

Sååååå nydelig! Heldige prinsessa di...det er nok en mening med at jeg har sønner ellers hadde vel gården min vært full av disse;)

Gleder meg masse til kaffe og shopping!

Stooor klem!

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Dååån, for ei skjønn leikestove!!!!
Kjempefine fargar og so fint det var med rosa detaljar:)
Og med Lavendel...ahh♥
For ei heldig jente!!!!
Og for ei flink mamma!!!! (Og pappa?!)

Gleder meg til å sjå inni også;)
klem frå Mette.

Monica fra Moxas Univers sa...

For ei vakker lekestue! En sånn en ønsker jeg meg nesten selv! Hehe.. men jeg er vel litt for stor for sånt nå?? hehe..

Jeg kommer til fredagen vettu ;) Er det sånn vin, mat og øl og enda mer drikke treff eller er det mat og "brus"?? hehe... må vite om jeg skal kjøre selv eller om Moxamannen må leke taxisjåfør den kvelden :) Sikkert teit spørsmål.. men er jo innmari kjedelig å kjøre bil om alle andre tar seg et glass til maten ;)

Martilie sa...

WOW! Fantastisk flott. Oser kos og hygge og deilige sommerdager.. For en stemning du har skapt. Imponert!

Og for noien vakre damer på Glansdagen, dere er nydelige alle 3 :) Ser bare sååå hyggelig ut.. Neste år SKAL jeg planlegge bedre og få det med meg :)

Nyt kvelden!

Klem fra Tove

Unknown sa...

Så utrolig fin lekestue!!! Flink du er.

Ja, glansdagen var en herlig dag. Man får jo ikke hilst på alle når man er så mange, men neste år er en ny sjanse. :) Fin blogg du har!

Bente sa...

Så nydelig hytte. For en drøm for ungene.

Ha en fin tirsdag

Klem

Unknown sa...

For en herlighet, kan tenke meg jenten er storfornøyd.. Likte godt blåfargen du har brukt på huset- Alt var perfekt, gleder meg til å se invendig ifra den. Ha en finfin uke vennen, er så glad jeg skal bort fra dette fæle Bergensværet imrg.. Klem

Anonym sa...

Sett noe så nydelig da,jeg fikk også lyst på en slik hehe. Må nesten finne en som er litt større jeg da. Kjempeskjønt med blåfargen og herlig pyntet. White-spirit skal være effektivt på tape,men ser du har fått tips om det.
Ha en flott dag.
Klem Mette.

Yvonne sa...

å så koselig!!

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så søt lekestue.
Alltid så gøy å se bilder fra deg.
Jeg holder også på å pusse opp ny dukkestue til jenta mi i hagen. Jeg valgte den litt mere gammeldagse varianten.( vi har et eldre hus)Men din ble virkelig supersøt.
Klem Nina (ninasskatter)

Unknown sa...

Såååå koselig! Dette var til stor inspirasjon! Gleder meg til å se inne også;)

KLEM

Stine sa...

Utrolig fin blogg! Takk for tipset ang de sunde muffinsene :)) Men jeg finner de ikke? Hadde du kunne hvert en engel å sendt meg linken på min blogg? :D
Så legger jeg meg til som følger! Denne bloggen må jeg jo bare få sett mer av! :D:D

Christine sa...

Hei på deg!

So utruleg flott leikestova har vorte. Er nok draumeplassen for ei lita prinsessa :)

Synd eg ikkje fekk med meg glansdagen, høyres ut so de hadde da heilt fantastisk. Men kanskje til neste år :)

Ønske deg ein finfin tirsdagskveld :)

Klemma frå Christine

Bekka sa...

Skulle virkelig ønske jeg hadde hatt mulighet til å være med på glansdagen, det ser og høres helt fantastisk ut skal man dømme etter alle de fine innleggene derfra!
Denne lekestua er jo bare helt fantastisk, en drøm av et lite hus :)
Ha en fin kveld! Klem

Hos Jorunn sa...

Så nydelig lekestue, Lise!! Utrolig fin og koselig innredet! Lyktene fra Ikea var veldig fine...de må jeg se etter neste gang jeg er på Ikea. Så flotte bilder fra glansdagen også, dere jentene skinte virkelig!!

Ha en flott uke, klem fra Jorunn