onsdag 8. juni 2011

Spritsmugling og gode bloggvenner

...uten at de to tingene forøvrig har noen sammenheng...
Men denne sinkbeholderen brukte de til å smugle sprit i under krigen har jeg hørt. Mamma hadde fått den av en venn, og nå har jeg fått den.. Sikkert fin til blomster også, ikke bare sprit..
Det var bare vann på den da jeg fikk den, så det ble ikke noe fest her i gården ikveld ... 


I dette innlegget vil jeg gjerne få takke min gode bloggvenn Anne Grete, med superbloggen Potrinas Potlerier.  Hun var en av de første jeg fikk god kontakt med her inne, da jeg begynte å blogge for snart halvannet år siden. Da lykkeliten ble født sydde hun den nydeligste tunikaen til henne, og hun har et hjerte av gull. I disse dager har hun bolle i ovnen selv, og lille jenta hennes skal snart bli storesøster. På bloggen sin deler hun av familielivet, alle de flotte bildene hun tar, prosjektene sine og alt er skrevet med hjertevarme og glede. 
Hun har nok å henge fingrene i, men det er aldri nei i hennes munn om man trenger hjelp. Dere ser kanskje litt forandringer på bloggen og det er snille Anne Grete som har laget ny header til meg. Jeg er ikke god i PS i det hele tatt, og setter stor pris på dette.
Så tusen takk kjære deg.. nå gleder jeg meg masse til å treffe deg på Glansdagen. Da skal vi kose oss masse!


Skal du på Glansdagen?

Gleder meg veldig til å treffe mange av dere, som jeg kun har hatt kontakt med her inne, og dere andre som jeg har truffet før.
Også blir det kjempestas å treffe NIB jentene.


Hurra!!!








post signature

18 kommentarer:

Theashus sa...

For et kult smuglerspann;) kjem pe stilig, også er det jo ekstra morsomt at det har en historie bak seg.

Jeg er klar for glansdagen- vi sees der:)

victoria (huset i byen) sa...

Ja jeg skal også, blir gøy å treffe deg....
Ha en fin kveld
klem victoria

sa...

jeg er også veldig klar for glansdagen. Gleder meg stort og håper på å få truffet deg :O)

.. så spar festen til glansdagen. Da kan vi skåle i vin :O)

Carinaklem

Fru Andersen sa...

Ikke verst med et eget smuglerspann! Stilig!

Jeg synes også bloggen til Potrina er flott! Og har lagt merke til hvor flink hun er med redigering ol.

Jeg regnet mye på fingrene da jeg hørte om glansdagene om jeg ville rekke å være med. Og kom vel til at om jeg ikke gikk over tiden med lillebror ville jeg kanskje kunne delta. Men nå føler jeg det ser litt mørkt ut gitt;-)

Men om det blir mulig å hive seg med i siste liten så får jeg vurdere det dersom lillebroren blir like grei som søstrene var og raskt lærer seg å ta flasken. DA kanskje jeg kan delta, med brystpumpen i vesken, hihi!

Klemmer!

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Oi, den var stilig, den smuglergjenstanden din!!
Kos deg på bloggtreff!

Størstepia sa...

Jeg er jo ingen interiørblogger, men blir mer og mer interessert i hvordan det er rundt meg hjemme når jeg leser alle de inspirerende interiørbloggene rundt om.. Skal på ferie vi da, så det blir uansett ikke noen Glansdag på meg. Gleder meg til å lese om det når dere andre har vært der:-)

Ha en flott onsdagskveld!
Klem fra størstepia

Anne Grete sa...

Tuuusen takk for gode ord kjære deg! Graviditetshormonene mine bruser og jeg blir rørt av det du skriver :) Det er en ren glede å hjelpe deg, og jeg blir så gla når jeg hører du er så fornøyd :)

Gleder meg masse til glansdagene med dere.. skulle ønske vi kunne skåle i champagne, men det får vi ta igjen til etter babyen etter ute.. hehe.

Klem

Unknown sa...

Så fiiin den nye lauouten din ble Lise ♥ Lucky you som skal på Glansdagen, blir nok kjempegøy!! Håper virklig det blir en anlednining en annen gang og, er så mange jeg kunne tenkt meg og skravle med;))
Men jeg skal på Maia sitt bloggetreff da, gleder meg til det;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Christine sa...

Spannet var kjempe fint, og kan sikkert brukast til meir enn sprit ;)

Eg har jo egentlig ei fri veka når glansdagen e..hmmm..kanskje eg må ha ein tur til "tigerstaden"..for eg rekne med det er i Oslo..?..

Ønske deg ei god natt!

Klemma frå Christine

Linecas have sa...

Jeg skulle så gjerne vært med på glans dagen men andre planer kommer i veien. Blir sikkert kjempe artig. Bare det å møte folk man har skravlet med og lest bloggen til lenge er veldig stas.
Artig smugler spann. Alltid kjekt med ting som har snodige historier bak seg i hjemmet.
Jeg har give away på gang. Sleng deg med. :)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kjempefin header:)Kjekt med gode bloggvenner!
Og det spannet var kjempetøft.Har aldri sett liknande...

Kos deg på glansdagen Lise♥
Nattaklem frå Mette.

MissMette sa...

Hei Lise :)
Så fin smuglerspann du har ღ og
helt sikkert nydelig med blomster.
Kjempeflotte bilder under her også
av uteplassen din ღ og så koselig
skrevet... ja livet er herlig :)
Skulle så gjerne vært på glansdagene,
men det blir for langt og dyrt for
meg denne gangen. Håper da at det
blir senere en gang - hadde vært så
utrolig gøy å treffe dere alle ღ
Ønsker deg en flott torsdag, her
hos meg skal dagen nytes i sola
på terrassen ღ stor klem fra Mette

Maria Isabel sa...

Spannet og den nye headeren din var begge veldig fine!!

Når og hvor er glansdagen?? Hørt flere nevne det :)

Også lrute jeg på en ting.. har tittet på flere av innleggene dine at du har noen flasker med limonade, en rosa og en oransj, hvor har du fått tak i de, og hvilken smak er det på de??????????

Klem fra mæi :D

Unknown sa...

Så fint spann du har fått:) Og Gratulerer med ny header. Kose deg masse på glansdagene, jeg skal i bryllup til min far den dagen;) Go klem fra meg...

Anonym sa...

Hei.
Kjempeflott innlegg. :)
Så Skjønt profilbilde av deg og din datter. Skulle gjerne vært på treffet jeg også men det er så langt unna,hadde vært koselig å truffet alle dere hyggelige bloggdamer.
Klem Mette.

Bodil sa...

Ja, gode venner er godt uansett!!!
Kose deg masse på glansdagen, kunne ønske jeg også kunne komme!!!

Ha en flott dag!

Klem Bodil

Ruter & Hjerter sa...

Så nostalgisk! heldig du:) gamle skatter gjør livet verdt:))

Jannemor sa...

Nydelig blogg! Takk for at du følger meg! Som ganske fersk blogger er det inspirerende og gøy å lese blogger som din, selv om vi kjører litt ulik stil. Lykke til i NIBs kåring!