lørdag 11. juni 2011

En litt redusert LykkeLise..

Fra igår til idag har vi vært på hytta på Hvaler sammen med gode venner, deilig mat og litt for mye god drikke... Det kjennes på kroppen idag, og jeg gleder meg til å innta vannrett stilling i sofaen snart...

 


















 Det er lov å være litt sliten etter en hyggelig kveld...er det ikke?
Derfor dere ha meg unnskyldt idag, mye bilder og lite tekst..


Musserende med jordbærsmak før maten,
så Kylling Satay med mangosalat til forrett.
Breiflabb med spekeskinke, karriepler og kikertsaus til hovedrett,
før vi avsluttet med en syrlig yoghurt Pannacotta med marinerte jordbær.



















 Breiflabb er favorittfisken min, men desverre så fryktelig dyrt at vi sjeldent spiser det... men når vi har gourmetkveld må vi flotte oss litt.

 




















 Med disse sommerlige bildene (til tross for øs pøs regn), ønsker jeg dere en fortsatt god helg.

Jeg har lest kommentarene på forrige innlegg flere ganger nå, og har lyst til å strekke meg ut av skjermen og gi dere en god klem. Tusen tusen takk for at dere har stemt på meg, det gjør meg superglad. 
Sender over en symbolsk klem hvertfall.

En liten fugl hvisket meg i øret at jeg hadde glemt å skrive egg i oppskriften på Bananmuffinsene.
Det er nå rettet opp i, og jeg håper ikke noen har bakt mislykkede muffins...










post signature

16 kommentarer:

Monica fra Moxas Univers sa...

Åh.. det hørtes koselig ut! (og så utrolig godt ut)

Håper du fortsatt får en fin helg og god bedring! Jo værre dagen derpå er, jo bedre var dagen i forkant sies det ;)

Klem fra Monica

Fro (Idyll på landet...) sa...

Ja, her skal jeg si det var endringer siden sist jeg tittet innom! :) Flott header du har fått deg.

Mmmmm...denne maten så aldeles nydelig ut, kan skjønne dere koste dere! :)
Klem

Størstepia sa...

Så deilig da Lise!
Hadde likt vær på hytta igår kveld vi også, litt kjedelig, men allikevel veldig koselig med tente lys inne;)
Deilig med litt gourmetmat, hørtes og så nydelig ut!
Ha en flott lørdagskveld;)
Klem fra størstepia

Gitte sa...

Det høres ut som en vellykket aften!
En fantastisk meny... Nammmm!

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem Gitte

mywoolyadventure sa...

Maten hørtes helt fantastisk ut, og den så veldig god ut også:) Pent dekket bord:)

Ha en fortsatt fin pinsehelg, og håper du kommer deg litt ut av den reduserte tilstanden etterhvert:)

Mitt liv på Storhaug sa...

Så deilig det såg ut! Skjønner at dykk har kost dykk! Breiflabb er absolutt min favoritt også. Og eg er så heldig at bror min er fiskar og eg har då fri tilgang til Breiflabb og anna fisk. Lykke!
Ønsker deg ein fortsatt nydelig pinse!!=)

Mamsens hus sa...

Dette så fantastisk godt ut. :) :)
Ønsker deg en flott pinse videre.
Klem

Anne Grete sa...

Mmmmm, for en nydelig meny!! Skulle gjerne smakt på den :)

Horisontalen i sofaen her også, vært på farten i hele dag.

Klem

(eddas) sa...

Hørtes ut som en vellykket aften:)
klemklem på deg

ELIN sa...

For en fantastisk meny, og så flott pyntet. Skjønner godt om du er litt sliten i dag he he. Deilig med en strekk på sofaen inne i regnværet da tenker jeg. Ha en fortsatt fin pinsehelg. Klemmer fra Elin

HusmorDronninga sa...

For en herlig meny! Fikk rett å slett vann i munnen her ;)
Og selvfølgelig er det lov å være "litt" sliten..hihi.. godt det var i går festlighetene gikk av stabelen da.. så har du i alle fall hele søndagen OG mandagen forran deg før helgen er over :)

klem

Anne Grete sa...

Hei vennen!! Ta en titt innpå bloggen min, du har vunnet!!

Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer så mykje med nominasjonen, og masse lykke til i avstemminga ;)
For eit nydeleg dekka bord, og masse herleg mat då! Er absolutt lov å vere redusert, tyder jo på ein vellykka kveld det;)
Takk for kosleg besøk hos meg:) Sprossene fann eg for eitpar år tilbake klar for jonsokbål. Vi var så frekke at vi tok dei med oss;) Sidan har eg måla dei grøne, og det er den detaljen eg liker aller best i huset vårt:)
Ha ei fortsatt fin pinsehelg!
Klem:)

Anne Grete sa...

*Rødme* Så søt du er vennen! Nå begynner jeg å glede meg skikkelig til glansdagen. Kanskje vi må snakkes en dag å avtale litt nærmere?

Klem

Unknown sa...

Å for noen lekre retter dere hadde, Hvaler er en plass jeg kunne tenkt å besøkt, er så fint der av det jeg har sett :)) Er så koselig med alle øyer.. Oliven treet i trappen med oliven på er ikke ekte, men det ser veldig ekte ut synes jeg.. letet lenge etter et jeg synes var fint, er kjøpt på mesterhagen for 169 mener jeg.. Og det er passe stort.. Det andre jeg har er ekte, mitt har vokst en del jeg har det inne når det er stygt vær (regner/blåser) og ute når det er bra vær :) Klem til deg og lykke masse til i NIB:) Jeg håper du går til TOPS:) Stor klem fra Henriette

Elin | Draumesidene sa...

Så lekkert bord! Håper du har fått kvile deg ut igjen no! Tusen takk for så fine ord inne hos meg! Ja; eg fann mastene i terrenget, og kom på at eg kanskje kunne bruke dei fine porselensdingsane til noko fornuftig? Og det var jo mulig :) Vanskelig å få dei av, satt så fast. Men det var råd å skru dei av.

Ynskjer deg ei fortsatt fin pinse!
God klem frå Elin!