søndag 26. juni 2011

Skinner du fortsatt?

Igår var det endelig tid for den o store Glansdagen, som NIB jentene har jobbet så lenge med. Det har vært forventninger i forkant, men dagen ble mye bedre enn man hadde drømt om..glitter, glamour, flotte damer, mye latter og høy champagneføring.


Jeg dro sammen med vakre Anette, som jeg også har møtt et par ganger før. Føler at jeg har kjent henne en evighet da..vi har det kjempefint hver gang vi møtes. Før banketten startet var vi ute en tur sammen med nydelige, høygravide Anne Grete. Har hatt masse kontakt med henne på bloggen og det var veldig koselig å endelig få møte henne. 




















 Selvfølgelig må interiørdamer ta bilder av den fine bordpynten, og de supergode kakene. Vi kosa oss med tapas og musserende, før vi fikk dessert og kaffe. Bildene inne ble ikke noe bra, da en mørk sal og kameraet mitt ikke er helt bestevenner... må ta meg et fotokurs snart tror jeg...


I det siste har jeg vært mye innom en ganske ny blogg som heter Lulle og Laban, og jeg syns den bloggen er så inspirerende og fin. 
Vi snakket på forhånd om at det hadde vært hyggelig å treffes,
og gjett hvem jeg ble sittende ved siden av.. jo verdens hyggeligste Carina og svigerinnen hennes. Skravla gikk hele kvelden selvfølgelig. 




















 Helt utrolig hvor mange fine premier som ble delt ut, og dere har sikkert lest inne hos NIB allerede hvem som gikk av med seieren. Heldigste Emmeline vant en turkis Kitchen Aid...sukk..så flott!


Bloggdamer i dyp diskusjon...lurer på om det er polkadotter eller englevinger de snakker om... 



















  Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke dro inn på dagen. Ble bittelitt misunnelig da jentene viste fram de flotte goodiebagsene de hadde fått. Til dere som syns bill. var for dyr, så var det mer enn verdt det. Flotte gaver til mange penger fikk man med seg hjem, god mat, morsom underholdning og en helt uforglemmelig kveld.
Håper virkelig det blir en gjentakelse neste år, med ennå flere bloggdamer, for dette var minnerikt.
Noen gaver ble det på oss kveldsdamene også, og bordet er fullt av fine ting her nå.




















 De flinke, flotte NIB damene skinte mer enn noen andre denne kvelden. Tusen takk for den fantastiske kvelden dere har fikset, vet det ligger masse jobb bak, og hvem skulle tro at det er første gang dere gjør dette. Krysser fingrene for en reprise neste år.

Jeg fikk snakket med flere hyggelige damer, og det var morsomt å møte de i virkeligheten og ikke bare bak tastaturet.

Så, shine on søte damer...
Nå skal jeg kose meg med kaffe latte og hjemmelaget sunn, sjokoladeis. Fri i morgen, så avslutter ikke helga helt enda...




















post signature

28 kommentarer:

Signe sa...

Jeg må si at det ser ut som om dere har hatt det helt TOPP! Jeg håper virkelig dette blir en årlig happening og at jeg får det med meg til neste år :)

klem,
Signe

Mona Christin sa...

Hei.

Fint å høre at du hadde en fin glansdag. Synd du ikke fikk med deg hele dagen.

Morsomt å se bilder av dagen. Har trålet blogger i dag, i håp om glansbilder... Hihi. Glansbilder ja...

Vi knottes.

Klem Mona C

Unknown sa...

Herlige bilder ♥ og takk for referatet;)) Jeg skjønner jo at jeg gikk glipp av noe STORT!
Håper det var sååå vellykket at det blir en sjanse neste år og, da kommer jeg;))

For et nydelig bilde av dere foressten, på den røde løperen, du ser jo ut som den nydeligste engelen ♥ Så utrolig vakker du er Lise;)

Ha en fin kveld, noen inntrykk som må synke inn regner jeg med;)

Klem Line

HusmorDronninga sa...

Så koselige bilder!
Bra å høre at det var vellykket.. og om jeg ikke angra meg i går.. så angrer jeg i alle fall i dag! hehe.. Men vi satser på en ny sjangse til neste år ;)

Bustenellik sa...

ENDELIG kom glansinnlegget fra deg, hihi. Ventet ille hele dagen! Skulle jo så gjerne vært der, men bryllup går foran blogging ;-)
Ser ut til at dere hadde en fantastisk kveld, og at det blir en reprise neste år ;-)
Nå gleder jeg meg ille til fredagen - superklar for treff :D
Nyt søndagskvelden! Her blir'e kakekos om litt :-)
Klem

Kristin sa...

Å det høres og ser helt fantastisk ut med glansdag:) Må være gøy å se alle ansiktene bak bloggene, samtisig som det må være litt skummelt. Sunn is hørtes ut som kunne være noe for meg... Fortell! Ha en fin kveld! Klem kristin

Tove `blogg verden sa...

Sukk....høres så koselig ut ♥ Og dere ser helt nydelige ut :) Neste år får du med deg hele dagen og kvelden ;)
Klem fra Tove

Prinsesse Elin sa...

♥♥♥
Det var fantastisk å møte deg :)Takk for en hyggelig kveld:)

Herman Grans ♥ sa...

Ser ut som de har hatt det supert!
Viss det blir neste år SKAL eg og vere med :D God søndag :) Klem

(eddas) sa...

Fine bilder,og d var rålekker i den hvite kjolen:)
Ja..tenker det var koselig....
For meg hadde det blitt dyrt Lise,jeg er alene..og ville ha tapt over to dager arbeidsfortjeneste...pluss biletten...og da snakker vi flere tusen:(
Får satse på at det blir neste år og,og planlegge bedre:)
klemklem på deg

MissMette sa...

Hei Lise :)
Takk for at du deler bilder med oss,
føler nesten som også jeg har vært
der sammen med dere, hihi...
Blir det arrangert til neste år
kommer jeg også! ...og herlig å
høre at det var en koselig dag
og kveld. Flotte bilder av dere
jentene også ღ Ha en flott kveld
videre, stor klem fra Mette

Unknown sa...

Hei skjønning.. Du stråler:) Og høres ut som en helt fantastisk dag:)) Bra du koste deg.. Klemmer fra meg <3

Unknown sa...

Hei skjønning.. Du stråler:) Og høres ut som en helt fantastisk dag:)) Bra du koste deg.. Klemmer fra meg <3

Smykkas sa...

Dere har virkelig hatt det topp, skjønner jeg.

Emmeline er en herlig dame. Jeg kjenner henne faktisk, for hun og min datter er barndomsvenninner. De gikk på skolen sammen allerede var 1.klasse.

Det kommer nok mange spennende innlegg fra glansdagene.

Klem

Gitte sa...

Hei! Ser ut som dere har hatt det helt fantastisk! Neste gang vil jeg også være med! Kos deg med en velfortjent langhelg:)
Klem Gitte

ELLEMELL sa...

så kjekt!
Til neste år vil jeg gjerne være med.. føler meg jo helt utenfor nå:)

klem ellemell

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åh, så herlig å få se bilder av den kjekke kvelden :) håper på reprise :) flott du var på den røde løperen :) Ha en fin kveld! Klemmer

Anne Grete sa...

Hei kjære deg!!

Du strålte virkelig på den røde løperen.. hihi, den høygravide dama til venstre der ødela litt for dere der ja.. hehe. Utrolig hyggelig å endelig møte dere, håper vi sees igjen snart. Dere er herved invitert på champagnelunsj etter jeg har født.. hihi.

Klem

sylvia sa...

heisan,
så herlig dette så ut,skjønner godt du hadden en hyggelig stund der,
håper å kunne være med nestegang,
så gøy altså,
flotte bilder,
ha en riktig god natt.
klem fra sylvia

Maria Isabel sa...

Ååååå er kjempemisunnelig!! Neste år blir jeg med, for da er jeg nemmelig frisk blitt :)
Koselige bilder :)

Klem :O)

KROnPRINSESSENE sa...

Så fint innlegg fra den fantastiske gårsdagen :)
Så utrolig kjekt å hilse på sprudlende deg ;)
Smiler fortsatt med meg selv når jeg tenker på hvor gøy vi hadde det i går!
Klem May Helen

tinemor sa...

Det høres bare så vellykket og bra ut!
Synd jeg ikke fikk til å være med skjønner jeg
Håper dette blir en tradisjon :-)
Jeg falt pladask for kjolen din!!
Aldeles nydelig
Kan jeg spørre hvor du har fått tak i den/kjøpt den?!?
Klem, Tine

Behindabluedoor sa...

Hei:)

Det er så morro og se bilder fra denne flotte dagen dere har vært på, ser ut som det har vært en eventyrlig dag for ikke å snakke om alt det flotte dere har fått:)))

Takk for at du delte bilder med oss som ikke var tilstede.

Ønsker deg en kjempefin uke.

KLem Klem:)

Crinoline sa...

Det ble en fantastisk dag fra tidlig morgen til sent på kvelden.Jeg krysser fingrene for at det kommer flere Glansdager.

Villa von Krogh sa...

Takk for koselig hilsenog takk for sist! :)

Så fint bilde av dere er!
Nyt fridagen og ha en fantastisk uke videre.
Klem fra Anine

Cecilies Lykke sa...

Hei hei! Takk for hyggelig kommentar hos meg. Koselig å hilse på deg! For en fantastisk fin kveld:-) Klem fra meg

Annveig - Det lille Rom sa...

Tusen takk for at du ville dele litt glansdag med oss som ikke har vært der;) ser jo bare helt fantastisk ut og kan tenke meg det var en herlig opplevelse!
Klem klem

sa...

Kunne jo ikke fått et bedre bord :O) Sååå koselig det var! Du og Anette er jo de søteste jentene♥
Svigerinna mi storkoste seg hun også :O)

Vi må treffes snart igjen!

Good klem til deg :O)