torsdag 9. juni 2011

Tusen takk!

for at dere besøker bloggen min..
for at dere gir meg så mye inspirasjon og glede...
for alle positive ord, som gjør bloggen levende....


tusen takk til alle dere, uten dere ville ikke bloggen vært til..
Jeg er så rørt og overrasket at jeg er nominert i kategorien Landliv inne hos NIB jentene. Det er faktisk ikke til å tro.. spesiellt ikke når jeg ser de andre som er nominert... 



Jeg har avgitt mine stemmer, og det var ikke lett, med så mange favoritter å velge mellom...
Hvis du ikke har stemt enda, kan du gjøre det her.

Og jeg sier tusen takk og sender en klem til de som velger å stemme på meg..


 
ha en nydelig kveld alle dere gode...


(jeg ser forresten nå at man kan stemme flere ganger)








post signature

15 kommentarer:

Bodil sa...

Tak det samme til deg, Lise! Nydelig blogg og ei herlig dame!!
Du fikk min stemme, vel fortjent!!!

Ha en flott kveld!

Klem Bodil

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Du har selvfølgelig fått min stemme også vennen ! ♥

God klem ♥

Anne Grete sa...

Så kjekt at du er fornøyd med header`n! Jeg må innrømme og si at jeg syns den er ganske fin selv... hihi.

Du får nevne meg i takketalen når du vinner på glansdagene.. hahahahah! du har iallefall fått min stemme idag.

Klem

Størstepia sa...

Jeg har stemt på deg vettu;-) Bare koselig å kunne gjøre det, du har en flott blogg og fortjener hver stemme du får!
Ha en herlig kveld!
Klem fra størstepia

Unknown sa...

Og TUSEN TAKK til DEG Lise;)
For dine alltid herlige innlegg og søte kommentarer ♥
Du er rett og slett en herlig jente med en suuuuperfin blogg, SÅ!!
Plassen hos NIB er absolutt fortjent!!

Og jepp, jeg måtte trekke tannen, og jeg gruet meg VELDIG!
Men det var ikke så ille faktisk!
Jeg fikk 3 bedøvelsessprøyter inn i det betente området rundt tannen og DET var vont!! Men selve trekkingen kjente jeg ingenting av - og ble overrasket da de sa de var ferdige, hihi;))
Men NÅ, i ettertid er det VELDIG VELDIG vondt!

Ha en fin kveld og en herlig fredag!

Klem line

Hasigamas mamma sa...

Lige måde, snuppa! Og min stemme gikk til deg :)
ha ei super helg!
klem
Lise

Mona Christin sa...

Hei.

Så bra. Rosene pleier å være holdbare. Mine ble kjøpt fredag 27.mai og de står ennå.

Pionene er allerede på hell, 3 dager etter "høsting". Men jeg ser naboen har flere, så da blir det pioner i morgen også.

Grattis med nominasjonen. Så moro. Og en perfekt kategori for deg.

Bloggen din har blitt veldig fin. Søte og duse farger.

Håper du fikk mld min i går. Var dessverre litt sen med tilbakemelding.

Ha en fin fredag og pinse.

Klem Mona C

Siv sa...

Tusen takk til deg også :)
Fordi du er den du er. og sprer så mye glede om deg, gir oss herlig inspirasjon og en god del humor.
Blitt glad i deg og bloggen din vet du ♥

Så fin uteplass du har :)
Kjempehyggelig du viser oss mer av ditt vakre hjem til oss. Liker det ,)

Håper du har det bra.

Jeg har ikke fått kommentert på evigheter pga Blogger ;( Mem nå har det løst seg :)

Ønsker deg all lykke til i NIB :)

Skulle ønske jeg kunne fått stemme på flere, men men...

Go klem ♥

Berre Kristin sa...

Gratulerer med nominasjon:) Har ikkje besøkt deg før, men her var det fint, så kjem gjerne igjen! Og ja, det er så godt med kommentarar og kjekke blogg-vener:)

Maria Isabel sa...

Da er min stemme også lagt inn :) Lykke til!!

Skulle gjerne vært med på Glansdagen, men det må nok (forhåpentligvis) bli neste gang :)

Lykke til, skal krysse fingrene for at du vinner :)

Klem :D

VillaVårfrubakken sa...

Så herlig.....nå skal jeg inn å stemme. Ha en super langhelg...klem

Elene sa...

Gratulerer så mye. Vel fortjent :) Super bra blogg du har. Ha en nydelig dag.
Klem fra Elene

Unknown sa...

Min stemme har selvfølgelig gått til ingen andre enn DEG :))))) Klem

Mitt liv på Storhaug sa...

Eg stemte på deg! Likar veldig godt bloggen din og syns du absolutt fortener ein plass på pallen;))

Herman Grans ♥ sa...

Gratulerer :) Har stemt på deg veit du ;) Syns du fortjener å vinne :)
Ha ein flott dag! Klem