lørdag 4. juni 2011

Sommerlykke

En deilig, lat sommerdag...




















 Fylt med gode venner,
plasking i bassenget,
jordbær,
is,
lek
og
moro.


















Lykkeliten har hatt besøk av sin lille venninne, og de har kosa seg ute i hele dag. Små prinsesser må ha små prinsessekaker, og jeg prøvde en ny oppskrift på bananmuffins uten sukker. Godt for små mager. Oppskrift kommer hvis dere vil ha det. Hjerte silikonformene har jeg bestilt hos Tin Tof  .
Egentlig ikke lyst til å avsløre denne skatten av en butikk, som har supertilbud nå... men siden dere er så søte, så la gå:)

 


















 Jeg elsker dem. Har bestilt mye annet fint der også. Veldig veldig billig nå, så fort dere inn og ta en titt før alt er utsolgt.




















 Jeg har mange andre fine nettbutikker og vise dere også, men det får jeg ta i morgen. Nå er det grillings som står for tur, får jeg hopper i dusjen og stikker avgårde i bursdag. 
Sommerdager er hektiske, men herlige.






















 Håper dere også har en deilig dag i sola.
Jeg stikker innom dere i morgen.


Enn så lenge;
nyt livet!


post signature

14 kommentarer:

Elene sa...

Så koselig du hadde det ute i hagen din. En nydelig dag vi har hatt <3 Måtte det bare komme flere :)
Klem

No.15 sa...

Ser veldig veldig koselig ut. Del gjerne oppskrift! :)

Ha en fin kveld med grillings.

KLEM :)

It's me sa...

What a lovely post...enjoy your weekend darling....love Ria...xxx...

Unknown sa...

Ååå, så koselig du har stelt i stand ute i hagen ♥ Nydelig service og en lekkersmekker etasje fat;))
Nå skal jeg inn og sjekke den nettbutikken, hihi!

Ha en kos kveld!

Klem Line

Gitte sa...

Hei!
Slik en deilig dag!

Håper du deler oppskriften:)

Ha en fin sommerkveld.
Klem Gitte

Unknown sa...

Så Koselig dag dere har hatt, og maten så bare namnam ut.. Så kommer det jo sef spm om noe jeg ser på bildet =)) Hvor er de stettgassene i farve kjøpt?? Klem Henriette

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Ein skikkeleg solskinnsdag dåkke har hatt:) Herleg!!! Nydelege bilder Lise♥ fekk sommarfølelse aldeles...

God kveld vidare skjønne:)
klem frå Mette.

Martilie sa...

Så koselige bilder! Nydelige sommerdager er gull verdt :)

Bananmuffins uten sukker høres fantastisk ut, deilig med en sunn snack! Jeg tar gjerne oppskriften :)

Ha en skjønn kveld og morgendag!

Klem fra Tove

Gry sa...

Åh, for noen DEILIGE SOMMERBILDER og ord min venn! Ser ut til at dere nyter sommerdagene til fulle og det er jo helt konge ;) Utrolig deilig nå for tiden altså!! Kakene ser vidunderlige ut og jordbærene likeså! Flotte kjøkkenbilder under her også! Ha en strålende søndag kjære livsnyter <3 Klemmer fra meg

sa...

For en deilig dag dere har hatt :O) Nydelige banakaker. De vil jeg gjerne ha oppskriften på :O)

Nyt søndagen!

Carinaklem

Christine sa...

So koseleg det var ute i hagen. Muffinsane såg kjempe gode ut, so takke ja til oppskrift :)

Håpe de får ein lika fin søndag. Kos deko i sommarveret :)

Klem frå Christine

Fru Andersen sa...

Nydelig kjøkken-forandring! Og nydelig ute i hagen deres! Likte utrolig godt serviset ditt også, alt virker så matchende og gjennomtenkt hos dere!

Synes forresten at du tar utrolig flotte bilder:-)

Selvfølgelig må du legge ut oppskriften! Her i huset er muffins/cupcakes en stor favoritt og det hadde vært morro å prøve en ny variant!

Klem på deg!

Neverluren hus og hjem sa...

Hei!
Herlige sommerbilder :-)

Jammen forskjell på sør og nord, men sånn er det når vi bor i et langstrakt land.......men idag har vi også hatt en flott soldag......ingen sommertemperatur, men så lenge sola skinner og vi kan være ute hele dagen så SMILER jeg glad og fornøyd :-)

Så hyggelig at du la igjen kommentar inne hos meg, sånn at jeg kunne finne fram til deg ;-) :-) Du har en blogg helt etter min smak, så nå har jeg lagt meg til som følger...sånn at jeg ikke "mister" deg ;-)

Ha en fin søndagskveld!
Klem fra Rita

Lykkeliten sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min :) Så kjekt at uteplassen falt i smak :) En fin blogg du har, vakkert hjem og nudelige bilder :)

Og dei muffinsene såg virkelig inbydende ut !

Ønsker deg en fortsatt fin uke :)

KLEM