tirsdag 7. juni 2011

En sommerkveld...

...på verandaen...
finnes det noe bedre..
Sitte med et pledd rundt seg..
Kose seg med friske jordbær og is....
Børste sandkorn av føttene fra dagens strandtur..
Klø på et myggestikk og tenke at livet ikke er så verst...


Jeg liker at uteplassen vår begynner å ta form..
Noen uker til nå så, er nok utekjøkkenet klart og jordbærene modne...



 Kveldsbilder dette her, men jeg syns det blir koselig stemning på bildene når sola har gått ned.. Elsker å sitte ute med masse tente lys og høre på rolig musikk...


Hva skulle vi gjort uten uteplassen..
Veldig glad for at vi ikke bor midt i byen, med kun en liten terrasse, eller ikke terrasse i det hele tatt...



 Syns det er kjedelig at bildene på Blogger er litt uklare for tiden.. ser det er flere som sliter med det samme..



 Et skikkelig bilderas idag.
Jeg er alene hjemme og da blir det blogging, 
og fruene litt senere. En perfekt kveld spør du meg.

Se flere flotte uterom inne hos NIB.

Ha en superduper kveld alle sammen!









post signature

23 kommentarer:

♥ Netta ♥ sa...

Så nydelig uteplass dere har! Her kan jeg tenke meg dere koser dere til langt på natt :-) På lørdag satt jeg og en nabo ute til godt over midnatt med musikk, levende lys, god drikke og skravling - livet blir ikke bedre enn det!

Nå har jeg endelig fått fargekode på knaggrekken fra Bloomingville og den er som følger: S2010-B906, Butinox oljemaling, fyllingsgrad 90,8%. Lykke til med malingen :-)

Ha en herlig uke!

Klem
Netta

Anne Grete sa...

Så fin uteplass dere har!!

Da har jeg gjort et forsøk til med headeren din i PS. Har sendt den til deg på mail :) Håper den passer bedre! Klem

Vimså sa...

Så flotte bilder..Der har du en uteplass du skal være storfornøyd med..
Ha en fin kveld i Østfold.
Mari Johanne

sa...

Heldige du som har en så deilig uteplass. Nydelige farger :O)

Norrfrids Eija sa...

Men vilken mysig uteplats ni har, och sidobordet på väggen gjort av en gammal dörr - vilken bra idé! Gissar att ni bygger ert utekök i närheten av denna ljuvliga altan! Härligt att få besök från Norge! Tack!
Eija

Lindas Lille Leilighet sa...

Først må jeg bare få si tuuusen takk for den snilleste kommentaren du har lagt igjen inne hos meg:D Bliiir så glad<3

Og så..For en fin uteplass!! Skjønner godt at du koser deg mye her ja:) Nydelig dandert med puter og stæsj:) Håper vi får litt varme til Trondheim snart sånn at jeg kan gjøre det du gjør.. KOOOSE meg ute med god musikk og ikke minst jordbær<3 Ha en fiin kveld du.

NIB sa...

For en herlig plass!!

Hannes favoritter sa...

Så nydelig uteplass! Det er godt med god plass rundt huset, og masse tumleplass for små føtter! Vi er også så heldige! Vi praktisk talt bor i hagen om sommeren, og da er livet definitivt herlig!!! Kos deg med fruene i kveld! Jeg har sett hele sesongen, så jeg har liksom ødelagt tirsdagsgleden for meg selv... hi hi! I morgen fyller Gabriel 3 år, så jeg driver med litt forberedelser til familieselskap i morgen. Har bakt kaker og pakket gaver. Det er så gøy med barnas bursdag!!!

Klem fra Hanne

Min stil sa...

Heisan du.
Så koselig dere har det på uteplassen deres :)

Så du var op klokken 5 i morrest?
Da er det vel på tide å krype til køys? Tenkte å ta tidlig kveld jeg også :)
Klæm Susanne

Mailinn`s interiørblogg sa...

hei;) takk for koselig kommentar inne på bloggen min. altid gøy med inspirasjon når man skal forandre/pusse opp=)Vi skal også bygge altan/platt nå i sommer. Det så utrolig koselig ut på uteplassen deres. akkurat slik jeg vil ha det..*drømme* gleder meg til vi er igang med bygginga. legger meg til som følger på bloggen din jeg;) stor klem!

Anne Grete sa...

Godt å høre at du er fornøyd!! Den ser kjempefin ut.. Lekkert når det ble lik farge på hele bloggen.

En liten link til meg i en bisetning hadde jeg blitt gla for..tihi!

Klem

It's me sa...

What a great outdoor space !!....love it...have a nice day tomorrow...love Ria...xxx...

Bodil sa...

Så koselig uteplass, Lise. Her ser jeg for meg dere hygger dere max.
Mange fine detaljer, romantisk og nostalgi.

Klem Bodil

Lene sa...

Kjempe finuteplass, fikk skikkelig sommerfølelse jeg nå :)

Ha en fin dag!

Maliva`s verden sa...

Lekkert......her skjønner jeg godt at dere koser dere. Ha en fin dag! Klem fra Maliva

Mona Christin sa...

Herlig uteplass. Moro å se at den tar form. Håper dere får noen fine sommerkvelder utpå her.

Klem Mona C

ELIN sa...

Nydelige bilder av deres flotte terrasse :) Sommeren er herlig! Klemmer fra Elin

Elene sa...

Nydelige bilder av terassen din. Du har fått det skikkelig koselig :)
Nyt dagen.
Klem Elene

Anette Willemine sa...

Superkoselig uteplass hos deg!! Her er det lett å se at man kan ha trivelige stunder!

Ønsker deg en glad onsdag!
Klem,
AW

VillaVårfrubakken sa...

Kjempeflott uteplass, her har det ikke vært noe særlig sommer enda...håper den kommer snart. Ha en nydelig onsdag fine bloggvenn...klem

Marianne sa...

Nydelig uteplass! Vi holder også på å ordne uteområdet og jeg ser klart for meg hvordan jeg ønsker å ha det :) Sånn sittegruppe du har står på min førstepri på handlelisten!! Kos deg masse ute i varmen! Sommer er deilig!

Bekka sa...

Å, så koselige og stemningsfulle bilder - nydelig uteplass dere har altså :)
Vi får håpe på flere deilige sommerdager fremover!
Klem fra Bekka

MaritaSvendsen ;D sa...

Kjempe fin blogg du har :) Veldig inspirerende :)
hvor kjøper du den saften eller hva det er? :)