torsdag 16. juni 2011

Veldig hektiske dager...

Hvorfor er det sånn at alt skal skje på engang...det er så typisk.. og den uka her er jeg skikkelig stressa! Igår var jeg i sverige og handlet inn mat til et tapasbord jeg skal lage til en jobbfest i morgen. Og maten tar nok hele morgendagen å lage. Resten av helga jobber min kjære og det passer veldig dårlig, siden journalisten kommer på mandag og jeg har hundreogførti ting som skal ordnes før det.
Har ordna meg barnevakt hele søndagen da, så da får jeg vel stå på hodet i vaskebøtta her. Jeg blir nok ferdig, men akkurat nå virker mandagen veeeldig nær...
(flere har spurt hvilket blad det kommer i, men det får være litt hemmelig enn så lenge. Men det er ikke et blad som kommer ut i bladhyllene.. noen får det i posten, andre kan lese det på nettet)


Jeg virkelig elsker Søstrene Grene og igår fikk jeg kjøpt så mye fint til lekestua. Gleder meg til å vise alt frem når det har kommet på plass. Men her er hvertfall en liten smakebit..en søt bitteliten kommode og et lite fuglehus, som jeg har planer om å dekorere med den fine PIP tapeten jeg fikk gratis i posten. Vil du ha gratis tapetprøver (ikke porto heller) så gå inn her.


 En av de mange boksene jeg har kjøpt til lekestua... kul ikke sant? 
Uten videre kommentering angående teksten...


Kan ikke ha et innlegg uten å nevne Glansdagen, som jeg gleder meg såå veldig til. Det blir virkelig årets store happening! Håper vi alle får navneskilt så vi ser hvem alle er.
Jeg har skikkelig flaks om dagen, og var helt i fra meg glad her igår da jeg vant en billett til festen av Olstad. 
Tusen tusen takk Line, du er såå snill!!
Jeg sendte henne mail sent på dagen, lenge etter at NIB hadde lagt ut innlegget og trodde jeg var nr 350 i kø.. men neida, jeg vant billett!!! Er det mulig å være så heldig!!!


Må jo også minne om at du kan stemme fram til kl 21 ikveld, 
så klikk deg inn her, for å gi din favoritt en stemme. 

Som dere kanskje skjønner så rekker jeg ikke svare dere alle nå, da det er veldig hektisk fram til mandag. Men jeg vil gjerne takke dere så mye, for at dere velger å stemme på meg og for at dere kommer med så mange positive tilbakemeldinger. Dere er best!







post signature

15 kommentarer:

Bodil sa...

Ja, er det ikke typisk at alt skjer på samme tid.... håper du kommer i havn, det klarer du! Så kan du legge deg med beina høyt mandag kveld med god samvittighet!!!

Så gøy at du vant billett!!

Klem Bodil

Pia sa...

Spennende med intervju:) Og grattis med glansdagbillett!

Anne Grete sa...

Åhhh, du er så heldig!! Det blir noen ekstra drinker for deg den dagen da.. hihi.

Takk for tips angående tapetprøve.. tenkte på det før idag da jeg var innom søstrene grene, trenger de til et lite prosjekt jeg har gående på rommet til frøken L.

Takk for gode ord angående redigeringene mine :)

Klem

Smykkas sa...

Enkelte ganger baller det bare på seg, men hvis du kan klare det så tenk at blir HELT sikkert flott og du kommer i mål. Jo mer du stresser, dess mer energi tappes du for. Lykke til!!!

Klem

Unknown sa...

Ja, du har virkelig litt og styre med da Lise;)
Men det er jo koselig styring, og dilling og dalling til fotografene kommer, artig!

Gratulerer så masse med Glansdagbiletten!! Du har jammen meg hatt litt vinnerlykke i det siste du og;)

Klem Line

sa...

masse lykke til med journalistbesøk på mandag, tapaslaging i morgen og rydding og vasking i helga :O)

jeg også elsker Søstrene Grene :O) Fantastisk butikk!

Hadde vært så koselig og truffet deg på glansdagen og håper som deg på at vi får navntags.

Ønsker deg en god helg til tross for mange planer :O)

Carinaklem

Hasigamas mamma sa...

Hørtes ut som om du har det hektisk for tiden, ja :) Har vært full rulle her også, så kreativiteten bobler ikke akkurat.. he he...
Tusen takk for din stemme, Lise, det satt jeg veldig pris på! Jeg ble rett og slett himmelfallen av å være en av finalistene! Wow, lille amatøren jeg liksom :)
Lykke til for deg! Jeg har stemt på deg flere ganger :)
Kos deg med matlaging og rengjøring... mandag kan du puste ut! :)
Klem
Lise

SjarmogKaos sa...

Hei skjønne deg! Tusen takk for gratulasjon på min bursdag! Satt kjempepris på det altså! Og rattis med å vinne billett, kanskje du pgså vinner heile driten? Hi,hi! Lykke til! Stor klem fra Cecilie!

Bustenellik sa...

Hvor har jeg lest dette "JEG ER STRESSAAAAAA"-innlegget før i dag? Jo! Det var jo hos meg det :D Godt å vite at man ikke er alene der ute med stresset sitt. Herregud!!!! Og nei, det har ikke forsvunnet noen innlegg i mellom. Detaljdramaet var det siste.
Gratulerer med festbillett! Blir spennende kan jeg tenke meg :-)
Jeg har akkurat stupt inn døra her, og nå blir det tre minutter foran TV før det blir date med Jon Blund og snorke-Selma. Puh! Gleder meg til pensjonsalderen!
Ha en god og stressende helg ;-)

MissMette sa...

Hei Lise :)
Så spennende med intervju, skjønner
godt at du "stresser" litt - jeg har
kommet til å hatt det på samme måte,
hihi... Flotte bilder her hos deg, og
Søstrene Green har masse flott ღ
Ja, nå er det ikke lenge igjen til
glansdagene ღ så gøy det skal bli å
møte mange av sine bloggvenner :)
Jeg får dessverre ikke til å kommer,
men kanskje til neste år hvis de
arrangerer dette igjen ღ Ha en fin
kveld videre og snart helg...
Klem fra Mette

Anonym sa...

Hei.
Enkelte dager er mere stressende enn andre,husk å slappe av også da mellom slaga :)). Er så treg å svare jeg ,men de eneste plantene jeg vet om som trives i sol er sukkulenter og kaktuser.
Klem Mette.

Bluggi buggi blogg sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar hos meg :)
Flott blogg du har du også. Herlig å se så masse fine farger :)
Gratulerer med billetten og lykke til med intervjuet. Hørtes spennende ut :)
Trude :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Nydelige ting til lekestua..Digger den boksen,har noen sånne jeg også:)

Kos deg i helgen med tapas og jobb jenter..Lykke til hos nib!!

Klem på klem:)

marjalisa sa...

Hei!:) Fin blogg! Hvor har du kjøpt den kaffeburken? Kul. /Marja Lisa

Herman Grans ♥ sa...

Ooh! Gleder meg til å sjå resultatet av dette :D Og gratulerer med billett!
Kjem nok ikkje på Glansdagen nei, måtte ofre ferien for ny jobb, men det e faktisk helt greit :)
Serviset trur eg skal kunne gå an å få kjøpt på nettsida deira, men tviler på de sender til Norge...
Viss du vil sjekke kan du gå inn på www.intratuin.nl :)
God søndag! Klem :)