onsdag 22. juni 2011

Gi bort tid!

På tide å gi noe tilbake til dere trofaste blogglesere.
Dere som bare er innom å titter i ny og ne, dere som alltid legger igjen noen ord, dere som legger igjen lange, koselige hilsner, dere som følger bloggen og dere jeg blitt både bloggvenn og ordentlig venn med. Dere utgjør alle denne verdenen jeg elsker og har blitt hekta på, og noe som er veldig gøy her inne, er Give aways!
Man kan vinne uten å betale noe som helst.


Denne gangen vil jeg gjerne gi bort ett lodd til hver av dere som legger igjen noen ord og forteller noe jeg ikke vet om dere fra før av. Altså bare ett lodd denne gang. Dere som ikke har blogg, kan selvfølgelig også delta her.

Premiene vises fram i et senere innlegg, men jeg vil gjerne få presentere mine fantastiske sponsorer. Mine favorittbutikker på nettet, som har bare gode produkter. Kun det beste er godt nok for dere lesere. Her handler jeg mer enn gjerne, istedenfor å stå i kø i butikken. Behagelig og avslappende, rett fra sofaen. 


har masse fint til barnerommet, flotte dukkehus, Green Gate, pynteting og tekstiler. Hun gir bort en fin gave fra butikken sin til en av dere heldige vinnere. Titt innom nettbutikken for å se mer.


har så utrolig mange favoritter. Her har jeg shoppet mye, og jeg kommer alltid tilbake. En perle av en butikk dere kan vinne noe fra her. Her er det noe til alle rom i huset, masse sink, små kort, møbler, det meste en interiørelsker kan tenke seg. 




 Så til Gourmet Pikene
min siste sponsor. Som virkelig er prikken over i'en. Her kan det være farlig å gå inn og se, for her har de alt fra ekslusiv sjokolade, til gode oljer, frokostblandinger og de nydelige lemonadeflaskene som så mange av dere har spurt etter. En deilig gave eske blir sendt ut til en av dere.


Så kom igjen, fortell noe jeg ikke vet om DEG, så kan du være med i trekningen om en av tre premier.
Vil dere linke, så gjør gjerne det med det øverste bildet.
Og nye følgere ønsker jeg varmt velkommen.


Trekningen blir 1. august, så mange rekker å melde seg på.

 Tusen takk for at dere ikke ringte barnevernet igår, men leste hele innlegget først, selvom det var flere som var litt i harnisk i starten der. Mareritt er rett og slett ganske ille når de står på... men det kom jo et morsomt innlegg ut av det... så tusen takk for at dere tar dere tid til å legge igjen så gode ord til meg.



Ha en flott kveld!











post signature

99 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg er sjokoman! eller sjokoholiker! kall det hva du vil, men har jeg 200 grams sjokoladeplate i kjøleskapet kan jeg spise den på en halv time! Derfor er det ikke så ofte jeg har det i kjøleskapet. I dag har jeg dessverre hatt det, etter tilbud på Meny denne uken, 19,90 på tilbud. Jeg kjøpte det selvsagt i den tro at jeg kunne ha den på lur til gjester. Nå er nesten hele plata konsumert, og jeg har et par biter igjen til kveldsmat ;) uff å uff... Lyster og laster.

Jeg tar med meg ett lodd, og satser på å vinne noe fint ;) Med de sponsorene må det jo bli bra. DU har en supernydelig og sjarmerende blogg :)

Hilsen Cecilius :)

MissMette sa...

Hei Lise :)
Jeg vil gjerne være med å feire den
flotte og koselig bloggen din ღ
alltid koselig å titte innom deg...
Hm, noe jeg ikke har fortalt før,
vet jeg ikke helt - Men DET jeg
ikke snakker så mye om er at jeg
var Frøken Norge i 1987 ღ og var
med å representerte Norge i London
i Miss World samme år ღ lenge siden,
men moro å ha vært med på :)

Ønsker deg en fortsatt fin uke,
stor klem fra Mette

eventyrLise sa...

Det er nok mye du ikke vet om meg. Vet du at jeg er fast leser? Hehe

Tja, hva skal man si. Jeg liker ikke å trene, men likevel trener jeg 5 ganger i uka. Det viste du nok ikke :)

Ha en fin kveld!

Helene sa...

Jeg blir gjerne med, så spennende! :)
Jeg er en ung mamma, til Tobias som snart er 1 år.

klem

Prinsesse Vilikke sa...

Hmmm... Nå har jeg tenkt lenge.

Jeg er også sjokoman. Kan til og med lukte sjokolade. Og er bitte litt avhengig av cola. Nå var det vel egentlig ikke det jeg hadde tenkt til å dele.

Jeg har masse hobbyer. De fleste av kreativ art, men jeg har en annen hobby som jeg deler med mannen min. Vi kjører bil på bane. Fort! Det er sååå moro! Jeg er også medlem av Girls Go Fast.

Jeg krysser fingrene for at jeg blir en av de heldige.

Hilsen Karen

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Det kan være mye du ikke vet om meg:-)
men jeg har vært juryformann i min aldersgruppe som den gang var 15 - 30 år (noen år siden med andre ord)
og måtte lese opp poengene vi ga, en del ganger foran hele Norges land. Det var før TV2 og på den tiden alle kun så NRK. (det er ikke SÅ lenge siden:-)) Vår 7 mnd gamle sønn ble ammet. jeg hadde så fryktelig melkespreng under sendingen at det var så vidt jeg ikke sa "Melodi A - Melkespreng - 12 poeng:-) Da jeg kom hjem, etter en hel dag vekke fra ham, og jeg lengtet etter å amme ham, snudde han seg vekk! Han var avvendt - sukk! Det var litt vondt med en så brå stopp - både fysisk og psykisk!

Et lodd til meg!:-)

Morsom historie i innlegget under!
Gleder meg til å lese reportasjen! men i hvilket blad!

Klem fra Hjørdis

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Glemte å skrive at det var Grand Prix for Norge. :-)

Frieblonder sa...

Her var det jammen mange fine premier! :)
Noe som du ikke visste om meg: jeg har badet i Barentshavet. Og da jeg var voluntør i Afrika kysset jeg giraff, red på kamel, var på hyenejakt og flodhestsafari.

Du har en veldig fin blogg! Og jeg titter ofte innom:)
hilsen frieblonder

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir gjerne med, og det finnes vel masse du ikke vet om meg så hva skal vi starte med å avsløre?
Tja, jeg er snart 28 og har enda ikke somlet meg til å ta førerkortet ;-)

Klem Karianne

Monica fra Moxas Univers sa...

For en utrolig morsom give away! Og jeg lover å aldri skremme deg med barnevernet igjen!! *flirer*

På forskudd gratulerer med de 100 000 :) Det er nok en milepæl tenker jeg!

Jeg skravler jo en del om alt og ingenting og legger som regel alltid igjen lange kommentarer. Sååååå hva er det jeg ikke har sagt enda da mon tro?

Jeg ble gravid som 16 åring med min første sønn. Stolt mamma var jeg, og kjempe bra har det godt. Til lørdagen fyller han 13 år og er verdens beste :) Videre har jeg samboer på 10 året, men vi er ennå ikke gift. MEN i november blir jeg endelig en fru jeg også :) Det er som de sier.. Kjærligheten er verdt og vente på ;)

Da håper jeg det var et verdig svar som gir meg et lykkelodd :)

Stor klem fra Monica

Englehagen sa...

Jeg blir gjerne med.Ja,hva skal man fortlle om seg selv :Jeg elsker alt som er rosa.Jeg er sikkert på at jeg har rosa blod i årene,hihi:)
Klem

Hanne Margrete sa...

Jeg vil veldig gjerne være med å feire den koselige bloggen din! Det er alltid vanskelig å si noe om seg selv.. Siden jeg flyttet på hybel som 16-åring har jeg aldri bodd i samme leilighet/ hus mer enn to år! Håper og mener at jeg nå har funnet plassen jeg skal bo resten av livet;)

Ha en fin kveld,
klem fra Hanne:)

Hegeslilleboble sa...

Kul giveaway! Hm, hva skal man dele da.... Jo, jeg har gått på landbruksskole og har gjellet grisunger....blant annet;).

Maria Isabel sa...

Gratulerere med snart 100 tusen på bloggtellærn ;) Så utrolig morsom giveaway.

Hmm.. syns jeg alltid deler det meste av meg selv jeg, så vanskelig å finne noe som ikke er sagt! MEN noe som jeg ikke har sagt til noen er at i 2006 hadde alle bøssebærerne for "Lions røde fjær aksjon" på seg t-skjorter, hvor motivet på forsiden var malt av moi :)))) Jeg vant en konkurranse russen hadde for tegneklassene på skolen min (for jeg gikk 3 årig tegning, form og farge, før jeg begynte på sykepleien), så det var jo utrolig morsomt å vite at mange 100 personer gikk med mitt maleri på brystet :)

Så da tar jeg 1 lodd takk :D

Ellers så ønsker jeg deg og dine en flott St.Hansaften i morgen.

Stor klem :O)

Herman Grans ♥ sa...

Eg vil vere med! :)

Nåke du ikkje veit om meg? ...
Eg er 1,75 høg.
Veeldig viktig informasjon :D

God natt!

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg er med. Liker giveaways. Vet ikke helt hva jeg skal fortelle. Jeg er VELDIG kresen på drikkevarer. Liker hverken øl, vin eller sprit så jeg er nok kjedelig på fest.

Klem Mona C

Line sa...

Hei!! Det er nok masse du ikke vet om meg også. Men først: jeg er fast leser, og er så gla i bloggen din. Ellers kan jeg fortelle at jeg kommer fra Sørlandet, er 34 år, mamma til tre skjønne gutter på 6,2, og 7 mnd. journalist av yrke. Og er en ekte magasin junkie! klem Line

Bustenellik sa...

Tja, hva er det du ikke vet om meg, som egner seg "på trykk" da? Du gjør det nå så vanskelig også :p
At jeg har så lyst på rødvin om dagen så jeg holder på å dø på meg vet du jo, siden jeg til og med har bedt om å få lukte på vina di. At jeg har panikk for å miste nesa er jo også en "offentlig hemmelighet". Visste du at jeg har fire NM-gull i roing, da? Jeg har sittet bak rattet på en lastebil to ganger, første gang som fjortenåring, visste du det? Eller at jeg ikke klarer å bruke venstrebenet når jeg svømmer? At jeg er et håpløst tilfelle av meg selv? Også er det en drøss av andre ting vi får ta over tre flasker vin etter at Busteliten har kommet ut ;-)

Kristoffa sa...

Hei hei. Jeg er en ganske ordinær tobarns mor på 37 år. Jeg har aldri vært noe utpreget friluftsmenneske og har aldri vært spesielt opptatt av dyr. For to år siden kjøpte jeg meg egen hest :))) Jeg hadde vært så heldig å få prøve en islandshest noen ganger og da denne ble til salgs slo jeg til :))) Jeg er nå lykkelig eier av verdens snilleste islandshest og jeg koser meg ute i all slags vær. Hesten min gjør meg godt både psykisk og fysisk :))

Anonym sa...

Vil gjerne være med. Jeg har ikke blogg selv, men synes din er utrolig koselig. En ting om meg er at jeg er livredd for maur. Ha en herlig uke videre. Hilsen Nina (nbsivekrøllalfaonline.no)

HusmorDronninga sa...

Gratulerer!
Hiver meg med..og meddeler samtidig at jeg har en forkjærlighet for Fredrikstad!
Jeg studerte nemlig der i 3 år.. og lengter stadig tilbake når jeg ser noe som minner meg om byen :)

Gleder meg til å følge deg videre!
Klem fra
Kjersti

rule sa...

Hei! Artig give away du har!!! Og for en herlig blogg!!! Nå har jeg lagt blogginga på hylla ei stund...men henter masse inspirasjon hos andre!!!

Noe du ikke vet om meg....jeg elsker å se fotballkamper:-) Ha en flott sommer!! Klem Ruth

Behindabluedoor sa...

Hei:)
Kjempeflott give away som jeg mer enn gjerne blir med på:)
Jeg vet ikke om du i det hele tatt vet noe om meg men jeg er 36 år, gift med min drømmemann siden 2008. Vi har et barn vær fra tidligere forhold. " gutter,en på 12 og en på 13:)))
En fin fam på 4!

Krysser fingre og tær:)))

Ha en kjempefin midtsommernatts kveld i morgen.

Gode klemmer fra Mona

Størstepia sa...

Heisann Lise!
Så moro med giveaway, og så mange flotte premier!!

Jeg er IKKE på Facebook... Litt kjedelig, for jeg er VELDIG nyskjerrig, men siden jeg ikke har blitt det til nå, så kan jeg liksom ikke bli det nå...

Klem fra størstepia

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flotte premier, da - men dele noe du ikke vet om meg...hva skal det bli, da... Noe interessant kommer jeg nok ikke på i farten, så jeg får heller fortelle at jeg bruker briller, da. Det visste du nok ikke. Ordentlig brilleslange ;)

Klem

Noatunfrua sa...

Hurra for 100 000 på forhånd!
Hva skal man liksom fortelle som du ikke vet, da.... Ikke for at du egentlig vet sååå mye om meg, men... hehe!

Hmmmmmmmmmmm....
Jeg har bodd på flere forskjellige steder etter jeg sluttet på vgs: Først Ringebu (i Gudbrandsdalen), så Sogndal, så Bergen, en liten svipptur tilbake til Stord før jeg til slutt flyttet til Fredrikstad hvor jeg altså har bodd i snart 7 år :) Fredrikstad er altså det stedet jeg har bodd lengst etter at jeg flyttet fra Stord etter vgs :D

Interessant? Hehe!
Ha en strålende torsdag, søta!
Klem

Hasigamas mamma sa...

Jeg var tydeligvis på loppis før deg i vår, for jeg holdt på å kjøpe det bildet av mor og barn, men la det fra meg etter mye om og men... angret litt etterpå, men det var i alle fall veldig koselig at det var du som fikk det med hjem :)
DET visste du nok ikke, Lisemor!
Gratulerer med MANGE treff!
Klem
Lise

Unknown sa...

Juhuuu Lisemor!
Gøy med gi-bort;))
Jeg er med...

Hmmm, hva du ikke vet om meg?
Njaaaa, det er vel så mangt, men jeg kan fortelle at jeg for ca 2 mnd siden sa opp jobben min, og er nå helt UTEN - iikkk, det er litt skummelt, men jeg håper det ordner seg for snille piker etterhvert;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Bodil sa...

Så flotte sponsorer du har fått, Lise. Og ikke minst; grattis m snart 100.000 besøkende. Ikke rart d med din nydelige blogg.

Litt om meg du ikke visste:
Har spilt 9 år i eliteserien i håndball, og har bla. spilt finale i europacupen og tatt sølv og bronse i den norske serie!!
Jeg har også rafta på Bali!!

Klem Bodil

Moccashusblogg sa...

Hej ej vil gjerne vere med og feire din flotte blogg =) klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Jeg blir gjerne med på denne ja:D Du vet vel ikke så mye om meg enda:P Men du vet ikke at jeg jobber på Princess og det er en av grunnene til at jeg er blitt interiørfrelst:D Dermed kommer du til å se masse Princess stæsj inne i leiligheten min:D

Unknown sa...

Heisann ;o)) Kjempe fine premier ♥
Hva du ikke vet om meg er nok mye...men ..Jeg har bodd i midtøsten i over ett år. Gikk gravid dere nede også. Reiste hjem for å føde..så ned igjen 22 timers reise når nurket var fire uker gammel..Gikk supert. Herlig der nede ;o)))

Digger bloggen din ♥

Ha en flott sanktans i morgen ;o))

STOR klem Elisabeth ;)

Christine sa...

Heisann=)
Så kjekt med give away. Gleder meg til å se hvilke premier du skal gi vekk.

Jeg vet ikke hva du vet om meg allerede, men jeg kan jo fortelle deg at jeg hater å ta oppvasken! Derfor samler den seg veldig ofte opp hos meg:/ Har veldig lyst på oppvaskemaskin kan du si...

Krysser fingrene for at dette er vinnerloddet!!

God klem fra Christine

Bekka sa...

Jeg vil gjerne være med og feire dine 100.000 besøk! Hmm, dele noe du ikke vet om meg... Kanskje at jeg er utdannet oversetter og har studert ett av årene i utkanten av London, så gøy å oppleve storbyen på nært hold :)
Klem

Jeanette sa...

Hei,herlig give away da,flotte sponsorer du har.Jeg vil gjerne være med å feire deg, og den flotte bloggen din:)Over til en "hemlighet" om meg:Jeg er egentlig en veldig privat person!Hadde aldri trodd jeg skulle begynne å blogge(ingen andre heller),men nå er jeg hekta:)

Ønsker deg en flott torsdag.

Klem Jeanette

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gratulerer!!!! 100 000, det er mykje det:)
Vil gjerne vere med å feire...

Du visste nok ikkje at eg er mørkeredd.Må alltid ha litt lys på soverommet, so eg kan sjå rundtomkring;)Når mannen er vekke og jentene søv saman på eit anna rom,tek eg med minstejenta i senga mi når eg legg meg.Tenk når ho også vert for stor til å bærast da?! Kva då???

Ha ein fin torsdag vakre Lise♥
Klem frå Mette.

Anonym sa...

Vil gjerne være med i trekningen:)
Jeg er livredd for alt som bukter seg. Ormer og slever. Får frysninger bare jeg tenker på dem.

Hilsen Beate

mywoolyadventure sa...

Jeg vil mer enn gjerne være med i trekningen din:)

Hmm... Hva du ikke vet om meg fra før? Skal vi se... Jeg er et lite hjertebarn, født med hjertefeil og operert for den da jeg var 2år gammel. Men "frisk" som en fisk nå:)

Ønsker deg en super flott st.hans:)

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye med snart 100 000 besøk :D Så gøy!!!
Kjempe morsom Giwe Away!!

En ting du ikke vet om meg er at når jeg var ca 10 år og langt oppi tenårene pleide å foreslå for venninnene mine at vi kunne rydde : P( deres rom som regel- for mitt var alltid ryddig ;)) Elsket allerede da å ha det ryddig å fint rundt meg og ommøblerte stadig vekk!Får ofte høre denne historien fra de :D !!

Sitter enda å ler av marerittet ditt :D Godt du ikke er "sanndrømt";)
Ha en flott torsdag
klem Tove♥

Jijji sa...

Gratulerer med mange besøkende! Vel fortjent; for du har en nydelig blogg som alltid er like koselig å titte innom.
Tja... hva skal jeg fortelle om meg selv da? Jeg har fortsatt ikke funnet ut hva jeg skal bli når jeg blir stor; og håper at det nå i løpet av permisjonstida skal dukke opp et lys for meg og at jeg plutselig bare vet det. Har en utdanning innen statsvitenskap, økonomi og administrasjon.

Krysser fingrene nå. Du hadde jo så fine sponsorer:)

Klem fra Jijji

Maysan sa...

Takk for en flott blogg Lise. Og det er alltid gøy med give away! (selvom jeg aldri vinner noe!)

Kanskje du ikke veit at min sønn er prematur. Og vi fikk en litt kaotisk start på foreldretilværelsen pga dette. Må legge til at han er stor og frisk nå :)

Fortsett med de herlige innelggene. Jeg popper stadig innom.

Ha en fin fin dag

Hobbybruket sa...

Hei. Jeg blir gjerne med. Hva du ikke vet om meg? Jeg kan ikke få nok enkelte ting, slik som kokebøker, servietter og te. Jeg må liksom kjøpe det hvis jeg finner noen nye og spennende.

Liker bloggen din godt. Ha en kjempe fin dag. :0)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Kom tilfeldigvis over bloggen din nå... så i en kommentar du hadde skrevet at du skal på Glansdagen og det skal jeg også, så jeg måtte inn å titte på deg ;)
Også kom jeg rett til GA agitt ;)

JEG SPISER OSTEPOPP MED GAFFEL!!! ;)

GA inne hos meg også :)
Nå skal jeg titte mer på bloggen din, så kanskje vi sees til lørdagen :)

Klem Anette

Gitte sa...

Gratulerer!
Alltid gøy å lese bloggen din:)Så det er klart at jeg vil være med å feire!

Fortelle noe du ikke vet... Tja, hva skal jeg velge? jo, hahaha! Jeg hadde en veldig kort kariere som akrobat/slangemenneske da jeg var 10 år... Jeg fortalte mine foreldre at jeg skulle bli akrobat og at jeg skulle trene hver dag.... Karrieren ble brått avbrutt da en liten lubben sak (jeg) satt fast i en stol, MELLOM stolryggen og setet. Pappa måtte demontere stolen... Det var da jeg fant ut at jeg heller ville bli frisør... Men det er en helt annen historie (som min søster husker med skrekk og gru..)

Ha en fantsstisk dag!
Klem Gitte

Hilde♥ sa...

Vil gjerne være med på din gi bort.
Jeg ble mor for første gang da jeg var 16 år. Ble slutt med faren da babyen min var bare 4 uker så jeg måtte ta meg av min lille prins alene. Tøft ja. Men føler at jeg har klart meg veldig bra.:)
Krysser fingrene for at jeg vinner.
Klem Hilde

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eg er med☺

Nåke du ikkje veit om meg-er nok mykje det hehe....☺
Eg er eit B...evt Å....menneske☺☺

Kryssar fingrane for vinnarlykke☺

Klem M♥

Mitt liv på Storhaug sa...

Eg er gjerne med på din Give-Away! Må berre sei at eg fekk meg ein god latter av marerittet ditt! Vart ein smule skremt før eg leste om mordet på butikken, då skjønte eg at det måtte vera noko som ikkje heilt stemte, og pusta letta ut etter endt lesing!;-)

Noko du ikkje veit om meg.. du veit vel i grunn ikkje så mykje, så det kunne jo våre kva som helst. Men la oss ta siste nytt: eg fekk ein jobb der det var 46 søkera og eg var soleklar favoritt! Litt av ei æra!=))

Ha ein fantastisk torsdagskveld!

♥ Netta ♥ sa...

Dette var en artig giveaway, men hva i all verden skal man fortelle som man ikke har fortalt allerede og som kan være artig for deg å vite? Tja, jeg er HELT avhengig av min daglige dose kaffe eller latte, som mange ikke mener kvalifiserer som kaffe. Mitt verste mareritt er derfor hytteturer over lengre tid uten mulighet for kaffe på dagesvis :-) Kanskje ikke så spennende, men det var det jeg kom på. Gleder meg til trekningen, kanskje jeg vinner noe fint :-)

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

victoria (huset i byen) sa...

Ja gleder meg masse, og håper vi ses, men ikke alltid bare bare med så mye mennesker ;) At jeg har/hadde heis skrekk og ALDRI tok heis, får etter jeg fødte, da klarte jeg å ta heisen når vi skulle hjem fra sykehuset... Men når vi annkom sykehuset høygravid gikk jeg trappene opp til fødestua i 7 etasje... he he men etter ho kom ut klarer jeg å ta heis, men må innrømme at jeg fortsatt kjenner det i kroppen...

Klem victoria

Martilie sa...

Grattis med nesten 100.000 - det er jo formidabelt og noe å være stolt av :)
Herlig innlegg under her - både kjenner meg igjen og ler stort..

En ting ingen vet er at jeg har stilt ut en tegning med undertøy for menn (spenstig undertøy for menn) i Bærum Rådhus :D

Ha en skjønn kveld!

Klem fra Tove

Unknown sa...

Gratulerer så mye med høyt tall.. Det er vel verdt hvert eneste tall for din blogg er bare så Herlig... da jeg begynte og blogge var det navnet på bloggen som fikk meg til å komme og angrer ikke på det valget:))) I LOVE IT BABY=)))
Tja, hva skal jeg si om meg da?? Kunne sagt så mye rart om meg som du ikke visste..En litt kjedelig ting er at ofte må jeg dekke til hånden for å åpne/trykke på dører/heisknapper....!!! (spesielt for jeg høre dette av mine søstre som alltid må gjøre dette for meg når vi er ilag) Du må kose deg masse på glansdagene vennen :)) Klem

ELLEMELL sa...

så kjekk gi-bort!
gøy når man kan gjøre noe litt annerledes!

noe du ikke visste fra før...

hmm.. jeg fikk A på avgangseksamen i kunstfag!:) (jippi!)

krysser fingrene...klem ellemell:)

Kristin sa...

Gratulerer med så mange treff! Jeg har akkurat oppdaget bloggen din, og synes den er nydelig og veldig morsom (spes. forrige innlegg!) Mye du ikke vet, for eksempel at jeg klipte håret på mandag? Flotte premier, og jeg krysser fingre og tær:) Klem Kristin

tonje boganes sa...

Hei, Lise

Jeg vil veldig gjerne være med på å feire din gi-bort;)
Hva kan jeg fortelle om meg? Jeg er et liste-menneske, hihi, fører lister over det meste som må gjøres, blir helt rotete i hode om jeg ikke gjør det ;)

Klem Tonje

Christine sa...

Gratulera kjempe masse med mange besøk på bloggen din!! Velfortjent, for da e ein av de beste bloggane :)

Tja..no veit du vel ikkje so mykje om meg heller..men eg har budd eit halvt år i Israel, og 11 år i bartebyen Trondheim. Eg fekk brystkreft for eit år sidan og har vore under hard behandling, men ser lyst på livet :)


Håpe endeleg på vinnerlykke, for du har jo sooo mange flotte sponsora :9

Kos deg masse på glansdagen i måro forresten. Kunne ønskt eg skulle, men fekk da ikkje til denne gongen..

Klemma frå Christine

Lillian sa...

hei hei.

så spennende give away... :)

En liten ting du ikke vet om meg, tja, sikkert mye det, men alt egner seg ikke helt overalt... ;)

Men en liten ting, som faktisk kan bli ett problem i ny og ne, er at jeg er fullstendig avhengig av interiørblader og mor/barn blader, hvis det er ett nytt ett i butikken klarer jeg ikke gå ifra det... :)

Det var en liten ting om meg, så ett lodd til meg... tusen takk skal du ha!!

Ha en flott helg.
klemmer fra Lillian

Tilla sa...

En artig og litt annerledes give-away:) Som de fleste andre her på lista så er jeg titt og ofte inne å kikker på bloggen din. Har ikke blogg selv, men vurderer litt å starte opp en og da har jeg fått masse inspirasjon fra deg. Hmm, en ting du ikke vet om meg, da er det vel bare å velge og vrake, hihi. Jeg er i bryllupsmodus for tida. Brllupet er ikke før slutten av 2012, men jeg gleder meg!!! :)

Ha en fin helg

Cammi(cammii85@gmail.com)

Dybvig as sa...

Hei Lise:)
For en søt og fin blogg du har, her kommer jeg til å titte innom stadig vekk:)
Takk for i går, det var veldig hyggelig å få delta på glansdagen sammen med deg og alle de andre fantastiske interiørbloggerne. Jeg har jo ikke blogg, men vurderer sterkt å begynne. Jeg har jo tross alt akkurat flyttet til en ny og stor leilighet, så det er vel en god start:)Og med all den inspirasjonen jeg fikk i går, har jeg vel ikke noe unskyldning;)
ha en fin dag videre.
Klem fra Kristine svigerinnen til Carina fra lulle og laban:)

Anonym sa...

Hei:) Ei jente med et stooort sjokoladeforbruk;) KJempefin blogg, og jeg tar gjerne med meg et lodd:)
Liv-Heidi

lillpastill sa...

Hmm.. Hva skal man si.. Jeg har båttsertifikatet, men har faktisk ikke vært på sjøen enda i år.. Så nå vet du det.. Hehe..

Klem fra meg

Rosa sa...

Hei snuppa!!

Artig utfordring dette! Og jeg tenker så det knaker... hva kan jeg fortelle da???
Ok: at jeg er avhengig av trening er nok ikke noe nytt, men jeg du kanksje ikke vet er at jeg har danset magedans i flere år og til og med opptrådt å byens kulturhus, bl a:-)

Gøy å lese alle de andre kommentarene her også, så utrolig mye man IKKE vet om hverandre!!

Stor klem, Rosa

turidraadalen sa...

Å, her vil jeg gjerne være med! Noe du ikke vet om meg, jeg er stolt mamma til to prinsesser. Yngstejenta er kun 10 dager gammel i dag:)

Randi sa...

Takk for en flott blogg med mange flotte bilder, herlige historier og skriverier og inspirasjon i massevis!!
Heheh, herlig utfordring;) Jeg er fullstendig avhengig av tyggis, helst Extra, men andre sorter duger også- særlig hvis nøden er stor. Har tyggispakker i alle vesker og jakkelommer, og kan knapt forlate en dagvarebutikk uten å kjøpe en ny pakke.
Krysser fingrene:)
Klem

May-Helen sa...

Hei. :)
Så flott blogg du har.

Jeg har vel aldri lagt igjen spor etter meg her inne, så uansett hva jeg skriver, så vet du det vel ikke. :P
Jeg vil gjerne være med på trekningen, og kan fortelle at jeg er helt hekta på kake.
Ja ikke å spise kake, men å lage de. Jeg storkoser meg når jeg får være på kjøkkenet, hvor jeg kan skape nye kaker, eller annet godt.

Ønsker deg ei fin uke. :)

Klem May-Helen

Li/Småtingene sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med å feire den nydelige bloggen din!! Men å fortelle om meg selv... Jeg holder meg jo ganske anonym ennå; har liksom ikke turt å komme ut av "bloggeskapet". Men en ting jeg kan fortelle er at jeg har araknofobi; edderkoppskrekk. Ja, ikke sånn "iiiik, se en edderkopp" altså; men rett og slett helt ekte og vill angst, der jeg "går i svart" og "våkner opp" et annet sted, laaaangt unna den evt. edderkoppen... De som har sett meg sier jeg hyler... Ikke et pent syn er jeg redd! En gang gråt jeg til og med da de viste nærbilde av en edderkopp på tv; og jeg ikke ble "advart" på forhånd! Oi, nå avslørte jeg kanskje mer enn jeg hadde tenkt... Men, men ;-)

S sa...

Hei!
Gratulerer! Jeg vil være med på Giveawayen din! Hmm.. det er nok mye du ikke vet om meg. Bortsett fra at jeg er en skapblogger med bloggen "hjem igjen" (hehe) kan jeg jo røpe at min aller største drøm er å drive en åpen gård! Jeg er superfascinert av store husdyr!

♥ Klem til deg, fra Sigrid ♥

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så gøy!
Jeg vil gjerne trekke et lodd..
Hmmmm, hva skal man skrive mon tro..? har jo såå mye:)jo,
Fra jeg var ni år vokste jeg opp med bare gutter.Pappaen og to storebrødre.
Begynte å omøblere i huset fra da jeg var lita jente.Hadde ingen mor som ble sinna på meg hvis jeg flyttet på et par lysestaker eller forandret litt i stua.Det er nok derfor jeg er så lidenskapelig opptatt av interiør-jeg fikk rett og slett en dobbel porsjon fra da jeg var barn:)Klem Nina

Sissel sa...

Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen din?

Jeg er en stor Brann-tilhenger, til mange venninners store fortvilelse. Ikke så vanlig i min venninneflokk å være en fotballidiot...

Ha en fin kveld!

Mie fra Mies Mirakler sa...

hmmmmm, noe du ikke vet om meg fra før... jeg har vært forlovet 3 ganger men aldri blitt gift. (forøvrig 2-1 til meg når det gjaldt å bryte forlovelsene...uff..hehe) *♥*

Mira sa...

Humm! Vet du noe om meg da?

Eg har verdens fineste katt! Heilt sant! Noah heter han og er best i verden! (for meg da;-)

Klem fra Mira.

Anonym sa...

Jag har precis hittat din blogg och lagt mig som följare. Det är tänkt att jag ska starta en blogg själv så småningom men än har det bara krånglat.

Något du inte vet om mig? Allt:)
Jag är 45 år och bor vid Sjön Värnen i Sverige. Är gärna med i tävlingen!

nettan.klar@gmail.com

Abelone sa...

Noe du ikke vet om meg er at jeg elsker naturprodukter, enkle ting laga av slitt og røft tre, og jeg vil stadig ta med meg kvister og gamle røtter inn i huset :)

Tina sa...

Så mange spennende premier :)
Gleder meg til å lese videre på bloggen din!
Jeg er en mamma på 26 år til en fin gutt på 2,5 år. Han ble til ved hjelp av inseminasjon i Danmark.

Lykke til videre.

Klem fra Tina.

Ingvild B sa...

Gratulerer!
Det er klart jeg vil være med =}
Du vet vel ikke noe om meg? Hehe..

Hm... Jeg elsker barn!!
Jeg bor i et hus med mann og 6 barn.
Og fem av de barna har jeg laget selv + et bonusbarn.
- Og ofte har jeg et til, til låns.. hehe..

Klem ☼

Anonym sa...

Siden jeg ikke har kommentert hos deg tidligere, er det nok mye du ikke vet om meg. Men jeg er en dame med mange planer, men som bruker alt for lang tid på prosjekter som andre bruker få dager på.

Anonym sa...

Så kjekk giveaway da :) Denne var artig!
Masse du ikkje veit om meg, men kan jo sei at eg HATAR husarbeid :) Litt teit sidan eg elskar interiør og til og med bloggar om det :) hihi, men eg tar noen skippertak innimellom og har det nok heilt okay :)

Klem Anita

Alfa sa...

God kveld:0). Så gøy med give away. Selvfølgelig vil jeg være med å feire 100 000 besøkende. Grattis:0).
Noe hemmelig jeg kan fortelle om meg selv?Jo, det skal jeg si deg. Er utrolig mørkredd. Må ha alle skapene lukket når jeg legger meg. Redd det kommer noen ut der fra å skal ta å dra meg inn i det..hehe.
Ha en super sommer.
Klem

- sa...

Noe du ikke vet om meg? Ja det er nok mye! hihi :)

Jeg kan vel fortelle at jeg flyttet hjemmefra som 17 åring og ble sammen med min tidligere lærer! Haha, ja det er hvertfall info de fleste synes er litt artig ;) (og jeg er altså fremdeles sammen med ham) Artig utfordring!! Og god sommer! Klem Vilde :)

Ruskemamma sa...

får vel være med å feire dine 100 000 jeg også<3
min lille hemmelighet, som egentlig bare mannen vet om er at jeg lever meg alt for mye inn i filmer vi ser. så mye at jeg har revurdert yrkesvalget mer enn èn gang.. hehe, drømmer om å være actionhelt eller pirat liksom... ;)
morsom give away, Lise:)
klem

Anonym sa...

Hei.
Gratulerer med snart 100 000 besøkende,det er helt fantastisk og jeg skjønner det godt. Elsker bloggen din,den er velskrevet og har nydelige bilder. Men nå får du ikke mer skryt hehe.

Jeg lekte med dukker til jeg ble konfirmert,hjeeelp,høres helt sprøtt ut. ;)

Klem Mette.

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Slenger meg på her jeg også :)

Det er vel egentlig ikke noe særlig du vet om meg,så her har jeg mange valg :)))
For en del år tilbake, var jeg med i et sangkor. Jeg var en av tre jenter som ble plukket ut for å kore til et brassband som skulle holde konsert... Solisten hadde mistet stemmen, og der sto vi uten alternativer :( Hva gjør vi ???
Da var det at en av guttene som rigget utstyr pluttselig sa; Jeg har en kompis som er bra å synge, men jeg vet ikke helt om han er stått opp enda (klokken nærmet seg 17.00 :)
Ok, ring han å få han ut hit så fort du kan, sa dirigenten.

Litt tid gikk det, men så kom det inn et bustehode, en skikkelig trøtt i tryne type, som tydelig bar preg av kveldens og nattens morro :)))
Så der sto vi på plassene våres.. Brassbandet dro igang "Mustang Sally" og selveste KURT NILSEN var solist !!!
(dette var et år elle to før han vant IDOL, så da han var med der fikk han selvfølgelig min stemme mer enn en gang kan du si :))

Konserten ble en kanon opplevelse, og har den friskt i minne :)

Dette var mitt bidrag til å få tildelt et lodd :)

Klem Heidi

Mamsens hus sa...

Så artig give away. :)
Jeg kan tegnspråk,drømte om å bli bonde da jeg var liten og jeg har spilt piano og orgel. :)

Nydelige premier, så satser på at dette loddet bringer lykke. ;)
Klem

Lena Marie, LillMi sa...

Fantastisk give away! Gratulerer såååå masse med feiringen!

Nå vet du sikkert nesten ingen ting om meg, mye fordi du sikkert ikke har hørt om bloggen(e) mine engang og fordi jeg ikke deler så mye private ting, men skal jeg fortelle en "saftig" hemmelighet må det vel være at jeg traff mannen min på tv;) Det er det ikke mange i blogglandia som vet.

Utrolig kul utfordring og supermoro å lese om andres hemmeligheter:D

Klem LillMi

Anonym sa...

Hei:) er innom det kjempesøte og inspirerende bloggen din nesten hver dag:) Siden vi ikke kjenner hverandre er det meste om meg hemmelig for deg...Men jeg skal fortelle noe som er hemmelig for de fleste. Jeg har vært med i korps - NM og vi ble nummer tre:)
Mvh. Line Mette

Miriam sa...

Jeg har skrevet en religionssosiologisk oppgave på 4000 ord om bloggen din. Det visste du ikke fra før! Du kan godt få lese den hvis du vil :)

Hilsen Miriam

Anette (Hvit Romantikk) sa...

I have nothing... Du kjenner jo meg litt nå og jeg kommer liksom ikke på noe særlig spennende å fortelle. Har jo noen hemmeligheter jeg også, men de egner seg ikke på "trykk" her. Hmmm, jeg har festet med Chippendales ! :) Det var vel interessant, haha... Men det visste du i hvert fall ikke, hihi...

Leste kommentaren til Miriam over her, så moro ! :)

Gode klemmer fra Anette ♥

Ønskedrømmen sa...

Hei!
Gratulere med 100 000 på forskudd! :)
Du vet kanskje ikke at jeg har lest bloggen din ei stund? Jeg har aldri kommentert innleggene dine, men en gang må jo bli den første. ;)
Nå blir jeg følger, slik at "sniklesninga" blir mere offentlig! :)

God sommer.

Klem, Aileen

Gina sa...

Gratulera med så mange besøkene:-)

Tja, kan vel si en haug med ting.. hmm.. var for mange år siden med i NM i spreiding. to ganger faktisk;-) og lærlingetiden min hadde jeg som elektriker på englandsruten mellom Bergen-Newcastle...

Snart er det helg igjen, nyt den:-)

Klem Gina

hyttedrommen sa...

Hei!

Er første gangen jeg er inne på bloggen din, veldig fin! Legger meg til som følger. Jeg har en helt nyoppstartet hytteblogg (som sikkert kommer til å handle om andre ting underveis).

Jeg og mannen har bursdag på samme dato, jer er 3 år eldre enn han.

Krysser fingrene for vinnerlykke :)

Iselin - Heime hos Oss sa...

Så koseleg giveaway! :)

Det er nok ikkje ein hemmelegheit for dei som kjenner meg godt, men eg får nesten abstinenser om det går for lang tid mellom sjokoladebitane.. Ellers nygift, nyflytta og nystarta "kaninbønder" (med to kosekaniner) :)

Arlens boblebad sa...

For en gøy give away!Har kost meg lenge nå med alle de forskellige kommentarene..Jeg vil også være med!Da vil jeg fortelle at jeg er veldig eventyrlysten og bruker å utføre drømmene, som for noen år siden så sa vi opp jobbene våre,leide ut huset og tok med oss 3barn og reiste jorden rundt i et halvt år.Det var helt fantastisk!Har en følelse av at mange vil gjøre slike ting men det blir for vanskelig å utføre, men vi lever en gang så viktig og gjøre det vi drømmer om!Jeg vil gjøre det igjen.Klem Linn

No.15 sa...

Artig giveaway med mange flotte sponsorer.

Hmm, noe du ikke vet om meg. Ja det er vel masse men jeg har vært på safari i Kenya. Bodde på et Hilton-hotell som sto på påler like ved et vannhull. . En fantastisk opplevelse :)

KLEM

Hilde sa...

Jeg elsker dyr og spesielt katten min Samson, en helt spesiell liten fyr, som har satt sitt preg på bloggen min! Sånn, nå vet du litt om meg! ;-) Jeg blir gjerne med på trekningen! :-) Ha en fin kveld!

Hildes Scrappeunivers sa...

Artig giveaway! Jeg elsker å se Formel 1! Er helt opphengt i sporten, og når teamet mitt vinner, har jeg alltid skjorten min på dagen etter! He he!

Sommerklem

PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil :)

leneridolahermansen@hotmail.com sa...

Det værste jeg vet er hvis folk løper etter meg. Jeg blir automatisk livredd å hyler. Får skikkelig panikk! Hvis jeg å kjæresten løper så må jeg alltid løpe bakerst eller så holder jeg på å klikke fordi jeg vet han kommer til å ta meg igjen før vi har nådd målet. Mange ganger når jeg tror jeg har sjangs til å få ett bra forsprang så roper jeg første mann, men angerer alltid etterpå for panikken når meg før vi er fremme selv om han ikke tok meg igjen :P

Nå høres vi litt rare ut som løper rundtetter, haha :p litt konkurranse må man jo ha i hverdagen :p

Men vi har fatisk slutte å konkurrere for jeg klikker helt. Kanskje jeg har blitt så gammel at hjerte mitt ikke tåler det lengre, hehe

Tone sa...

Hei. Har vært følger av bloggen din en stund, men det er nok mye du ike vet om meg:)
Tidligere var jeg avhengig av briller, men etter laseroperasjon for 6 år siden så ble behovet borte:)
Somemrklem

leneridolahermansen@hotmail.com sa...

har nå linket til deg :)))

http://leneridola.blogspot.com/2011/07/give-aways-trekkes-1-august.html

inga sa...

Also I sign up for these fine candy:)
http://inga2010.blogspot.com/

Neverluren hus og hjem sa...

Jeg blir gjerne med på Give awayen din :-)

Er vel mange ting ting du ikke vet om meg ;-).........men skal jeg nevne en ting som må det være at JEG ELSKER OLIVEN :-)

Klem fra Rita