søndag 20. november 2011

Dagen derpå...

Nå er vi ferdig med tre dagers feiring i lykkehjemmet,
og lufta har gått ut av ballongen... er ikke vant til slike
selskapligheter så ofte lenger, så det er godt med litt sofatid før
lykkeliten kommer hjem....



Jeg glemte helt å ta bilder igår desverre...
ble bare helt overveldet av å se alle sammen igjen, 
og alle de fine gavene de hadde med.
Men her er hva jeg våknet til idag.. rester av en morsom kveld..
jeg haddde faktisk ryddet vekk det meste i natt, 
da vi kom fra byen. Mens min kjære lykkemann var ute
og gikk seg en tur midt på natta'n...
Det tar på å være nattens helt..


Men før han ble nattens helt, var han og lykkeliten ute
og plukket med seg et lite juletre på oppdrag fra meg.
Kanskje litt tidlig, men jeg har planer om å lage et julekalendertre
og det er jo ikke så lenge til 1. des.
Men blir det mye dryssing, får jeg heller finne et tre uten barnåler.
Planen var egentlig et lite tre uten blader, som jeg skulle spraye hvitt, men vi får se...
Hvis man har lyst til å snike inn litt julepynt tidligere enn man bør, så kaller man det bare for vinterpynt..
 

















 Jeg gleder meg til å pynte enda mer framover. Adventstiden er så koselig,
med masse forventninger, glede, gløgg og pepperkakekos.
Den beste tiden syns jeg...




Nå skal jeg titte litt innom dere,
før lille hjertet mitt kommer hjem.
Håper dere alle har hatt en fantastisk helg,
og at dere går en fin ny uke i møte.









16 kommentarer:

Landbohaven sa...

Gode billeder.
Fin gammel køkkenvægt.
Tak for kigget.

Tonje Merethe sa...

Høres ut som dere har hatt en fin feiring..
Utrolig søtt det lille treet. Gleder meg til å se kalendertreet.

Ha en strålende søndag!

ELLEMELL sa...

høres ut som dere har hatt det veldig kjekt igår! sånn skal det være:)
feiret meg også igår! så det ble bytur her også...
veldig kjekt igår, ikke så kjekt idag:)

kos deg idag:)
klem ellemell:)

Ida sa...

Så koselig du har det! Gjør jo ikke noe om man starter julen littebitt tidlig. Synes det lille treet var utrolig søtt, og det blir nok veldig fint til pakkekalender. :)
Ha en super søndag! :)

Bustenellik sa...

Jeg gleder meg skikkelig til uka som ligger foran, for da skal Busteliten og jeg adventspynte Bustehjemmet vårt. Siden jeg ikke kan gjøre som før, og ta alt på en dag, så får vi kose oss med det hele uka. Så får det heller bare være at jula kommer opp et par dager tidligere, da får det bare være vinterpynt, hihi.
Ønsker deg en flott søndag! Klem

Unknown sa...

Så bra det ble en vellykket kveld;)
Og kaken så HIMMELSK god ut!!
Kjempesøtt med slikt et lite juletre, og de lager jo så god lukt ♥

Ha en finfin søndag;=)

KlemLine

Anonym sa...

Deilig syn :) kaker, og juletre, som blir kalt for vinterpynt ;) ikke dumt :)

Kan du ta en titt her:
http://www.egedenne.com/2011/11/introduser-din-blogg.html

Jeg vil samle en thumbnail-liste over store og små blogger i ett innlegg til glede for alle lesere og bloggere, så kan vi finne blogger vi ikke viste om, norske og utenlandske :)

Anette Willemine sa...

Så koselige bilder. Høres ut som dere har feiret det i massevis. :)

Herlig med slike små trær inne. :)

Ønsker deg en glad søndag!



AW

Unknown sa...

Herligherlig.

Er på jakt etter et tre jeg og:))

Klem

Rosa sa...

Hehe, det tar på å være kar;-)
Men ser jo absolutt ut til å være verdt det, høres ut som dere har kost dere skikkelig:-)

Nyt resten av søndagen med bena på bordet, det har du virkelig fortjent:-)

Klem, Rosa

No.15 sa...

Bra feiringen din var vellykket, og for et kjempesøtt lite tre som pynter opp.

Kos deg i kveld også.

Stor klem, Lise

Størstepia sa...

Så ut som gårsdagen var vellykket ja;)!
Den kaka så nydelig ut!
Gleder meg til å høre om selskapelighetene!!;)

Ha en god natt, så håper jeg vi sees snart!
Klem fra Kjersti

(eddas) sa...

Hallo...
tror jeg må kjøre meg en tur å få rappet et lite tre et sted:)
ha en fin ny uke..
klemklem

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så koselig.
Så ut som en fin feiring.
Flotte bilder som alltid:)

tonje boganes sa...

Adventstida er magisk. Så mye gøy å gjøre og glede seg over! Nydelig lite juletre. God idé å bruke den til pakkekalender!
Gratulerer så mye med dagen som var!
Klem Tonje

Anonym sa...

Hei.
Herlige bilder. :)) Liker godt den rosa tapeten din og,lekker.
Klem fra Mette.