fredag 11. november 2011

Vi koser oss....

 Med god mat, etter nesten en uke uten mat
pga noe jeg tror var en matforgiftning og ikke omgangsyke.
Nå øker heldigvis matlysten, og idag har jeg kosa meg
med både kreps og sushi. Lykkemannen jobber i helga,
så da får jeg slappe av med god mat og blogging på kvelden.



















  Når man elsker mat, er det ikke noe særlig å gå en uke og ikke ha lyst på noe som helst... så nå blir det nok fråtsing i helga.


Vi jentene i festkomiteen er så glade nå,
for vi har fått 30 påmeldte i løpet av det første døgnet.
Så nå er det bare 20 plasser igjen, og man kan ikke
vente med å melde seg på. Dette kommer til å bli så gøy!
Gleder meg veldig til å treffe dere alle.




















  Hvis dere lurer på hva de grønne bladene er, så er det grønnkålchips.
Grønnkål er skikkelig supermat, og disse ble kjempegode!

Opphengt i mat nå....ja....

Ønsker dere som er innom
en supersuper helg!
Nyt den..











15 kommentarer:

tonje boganes sa...

Stakkar, matforgiftning høres ikke godt ut. Du får kose deg med maten den fristende maten på bildene :)
Hørtes kjekt ut med bloggtreffet deres! Kos dere masse!
Ønsker deg en fin fredagskveld
Titt gjerne innom giveawayen på bloggen
klem Tonje

Unknown sa...

mmmmm, her ville jeg hatt en plass rundt bordet.. Ser så himmelsk ut. Og bloggtreff,viljegviljegvil:) Bare det hadde vært nærmere ♥

Klem søte deg, kos deg med alenetid.

Camilla sa...

Så spennende meg bloggtreff! Jeg må nesten se litt, ser det er mange påmeldte allerede, men pga egen sykdom og behandling osv, er ting litt usikkert, dessverre.

Stor klem til deg.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så fantastisk deilig ut...
Ha en fin fredagskveld
klem

Hege sa...

Isj da,matforgiftning hørtes ikke bra ut.Godt matlysten er stigende :o)

Ha en god helg.

Klem Hege-mamma til 3

Guttemamma sa...

..blir veldig koselig, gleder meg!!
Høres ille ut med den uken dere har hatt...
God helg og klem♥

Mona Christin sa...

Blir nesten imponert over innsatsen din vedrørende bloggtreffet, til tross for matforgiftning. Har du krefter igjen da? Vet at slik "sykdom" tapper en helt for ork og energi.

Håper maten smakte like godt som det ser ut.

KLeM Mona C

Simones Country Home sa...

Hei på deg. :o)))

Ja det blir bra med bloggtreff altså. Ikke ofte det er her i området. Så kjekt noen tar seg av det. :o). Kanjeg bare melde meg på her hos deg eller? Tenkte ta med meg ei venninde også. Blir koselig. :o)

Du har forresten en superfin blogg, å ikke minst et vakkert hjem! Har tittet nedover på innleggene dine her, samme gardinene på soverommet som jeg har du. Hihi. ;p

Ha en superduper helg.

Klem Simone :o)))

Lindas Lille Leilighet sa...

Hei søte:) Koselig at du vil ha meg med på treff..men det får bli en annen gang:D Hadde vært skikkelig kos da! men får heller nøye meg med bildene denne gangen:)
Gal juledame ja:P hihi ..ikke bare du som mener det;) I Love It:D

Så ut som skikkelig gooood mat asså! Har vært skikkelig matlei i det siste..håper matlysten kommer igjen:)

Ha en goood helg!

LindaKlem

MissMette sa...

Hei Lise :)
Guriland så mye godt & fristende du viser frem her ღ Du, jeg så her om dagen at mine mail ikke hadde gått igjennom til deg - fant dem i "søppel-kassen" min! - har litt problemer med både mail og data`n min for tiden - skjønner ingen ting jeg.... Jeg sendte deg også en melding på facebook, samtidig :) ...og jeg ser nå at du kanskje ikke hadde fått den :) - ser at du nå har fått ordnet det som du spurte meg om ღ Kjempekoselig at så mange allerede har meldt seg på :) Det blir nok litt i lengste laget for meg å reise, så dessverre kan jeg ikke bli med ღ Ønsker deg en fortsatt super helg. Stor klem fra Mettemor :))

Noatunfrua sa...

Ja, her var det mye digg! Bra du er blitt bedre :) Kos deg med fråtsinga! Klem!

Mamsens hus sa...

Dette så fantastisk godt ut. :)
Godt du har blitt bedre.
Skulle veldig gjerne kommet på bloggtreff,men er desverre forhindret.
Håper virkelig at jeg får mulighet en gang. :)
klem, klem

Herman Grans ♥ sa...

Off, matforgifting høres dritt ut! bra du begynner å bli bedre :)
Maten ser fantastisk ut!
Ønsker deg ei fortsatt fin helg :)
Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Uffa da.. ikke noe særlig med matforgiftning!! Bra du er bedre! Dette så jo ut som et skikkelig herremåltid!Jammy!!! :)

Ha en god kveld!
Klemmer til deg, søta!

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

oyy,matforgiftning..det er ikke noe godt har jeg hørt...
Men dette du har danderther så jo nydelig ut:)