søndag 13. november 2011

Fine små gaver til jul

Hjemmelagde gaver er koselig å gi bort til jul,
spesielt når de er spiselige og enkle å lage. 
Jeg fikk en liten førjulsgave av den flinke svigerinna mi
her om dagen, og nå koser jeg meg med en kopp te 
mens lykkeliten sover. 



















 Søte engle teposer, med små visdomsord på baksiden. Gis bort i en fin, liten pose.
Gjerne med noen hjemmelagde kjeks.



















 Jeg har vært på jakt etter en god og barnevennlig kjeksoppskrift, etter at lykkeliten har begynt å spørre etter kjeks hver gang hun har vært hos mormor.
Ferdigkjøpt kjeks får hun hos mormor, men ikke hjemme.. men nå har jeg prøvd en oppskrift på havrekjeks med bananer som søtning,
og de ble ikke så verst. De gikk ned hos lykkeliten ihvertfall.




















 Jeg fikk også et nydelig glass med honning, og det er jo ikke vanskelig å lage.
Sikkert noen som vil sette pris på å få det i julegave.
Kanskje det blir litt hjemmelagde julegaver fra lykkehjemmet i år.


Gratulerer med dagen til alle pappa'er der ute,
og spesielt min egen, og lykkeliten sin
Dere er best!












17 kommentarer:

Husfrøy sa...

Ingenting er som hjemmelagde gaver! Selv er jeg veldig glad i å gi bort hjemmelagde drops, hjemmelaget konfekt, og hjemmelaget blåbærlikør.. Og nå fikk jeg jo enda noen gode idéer! Takk :)
Ha en fortsatt god søndag!

It's me sa...

Like the tea sacs.......so nice!!!...enjoy a happy day darling..... ♥......xxx

Neverluren hus og hjem sa...

Så søte små gaver da :-) Alltid ekstra koselig med hjemmelagede gaver :-)...så tusen takk for gode ideer :-)

Klem fra Rita

Neverluren hus og hjem sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katla sa...

Hjemmelagde gaver er jo så fine og disse teposene synes jeg er helt vidunderlige!!
Takk for inspirasjon og fine bilder.

Ha en fin, fin, søndag videre
hilsen fra Katla

Unknown sa...

Kjempefine gaver!
Blir nok noen hjemmelagde gaver herifra i år og, spiselige og;)
Koselige de engle teposene var ♥

Ha en finfin dag!

Klem Line

PS;: Har meldt meg på treffet og gleeeeder meg til og treffe dere;)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kos både å lage,gi bort og få:)Nydelege gåver♥

GOD SØNDAG LISE ☺

Klem frå Mette.

Camillas Romantiske hjem sa...

Nydelige gaver, hjemmelaget er best!:) Klem:)

ELLEMELL sa...

Så søte småting:)
alltid koselig med hjemmelagete gaver til jul.. men alltid like vanskelig og finne på nye ting og lage da:)

ønsker deg en fin kveld!
klem ellemell

Noatunfrua sa...

Så søte!! Flink svigerinne du har :)
Håper du har hatt en deilig søndag!
LailaKlem!

♥ Netta ♥ sa...

Så nydelige gaver du har fått. Slike teposer er bare så fine, men jeg skjønner ikke hvordan man får det til. Honningen så kjempegod ut.

Utrolig med så god respons på det flotte treffe deres. Jeg gleder meg skikkelig. Må nok tilbake til Vinterbro på natten da eldstemann skal feire bursdag på søndag :-)

Ha en fin søndagskveld Lise!

Klem
Netta

Mia, New Room Interior sa...

Hei! En stund sia jeg har hatt tid til å ha bloggrunde nå, så ble først idag at jeg fikk se skiltet på badet ditt! Var kjempeflott! :-) Fine gaver du har fått også! Ønsker deg en god, ny uke!! KLEM

bollapinnsvin sa...

Hei hei.
Har som mål og komme gj bloggene til mine følgere denne uka, så jeg starter med deg.....jeg kan klare det, i motsetning til deg da, missforstå meg rett, men jeg har 47 følgere mens du har flere hundre.....det hadde tatt litt lang tid kan man si...du har så fin blogg, ren og pen m fine bilder. skal jeg bruke så lang tid på hver blogg, blir jeg aldri ferdig tror jeg.....men sånn er det bare, enkelte blogger treffer en bedre enn andre....det er ikke dermed sagt at jeg ikke liker de.....
Jeg blir alltid veldig glad for hjemmelaga ting. Tenk at noen bruker av sin tid og lager noe for å glede meg......ingenting er bedre!!
Problemet er bare å rekke over alt og alle. Tenkte mine venninner skulle få noe jeg har lagd til jul,men er bare halveis enda....vel, takk for meg og takk for titten og massevis av inspirasjon. Kommer snart tilbake. De beste ønsker fra Ida

Gitte sa...

For en nydelig og sjarmerende gave. Heldige du som har fått den :)
Klem Gitte

Fru Andersen sa...

SÅ søtt, og flotte bilder da Lise!

Ønsker deg en herlig mandagskveld!

Gina sa...

Så utrolig koselige gaver!
Skal jammen prøve meg på noen slike jeg også :D Om jeg får tid vel å merke :/ :)

Ha en herlig kveld :)

Gina..

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så mange fine gaver! Er jo ekstra morsomt både å lage og å motta hjemmelagede ting:)
De teposene med engler på var kjempesøte!

Takk for koselig kommentar hos meg, gleder meg veldig til å treffe deg og alle de andre bloggedamene jeg også:)
Har litt sommerfugler i magen kjenner jeg, litt skummelt å treffe så mange ukjente bloggedamer på engang:)

Klem Line E.