søndag 6. november 2011

Litt nytt på soverommet

Som dagene har flydd i det siste,
har ikke blitt mange innlegg den uka her og langt mindre har
jeg rukket å titte innom dere. Men jeg skal ta meg en bloggrunde ikveld. Det finns ikke noe bedre avslapping enn sofaen og en bloggrunde. Og selvom jeg ikke har vært mye inne her i det siste, 
har jeg fått med meg at det er en soveromsutfordring på gang,
og at fristen er i morgen. Så da måtte jeg jo knipse noen bilder
og hive meg med. Selvom jeg ikke har sjans blant alle de flotte bidragene, er det alltid moro å være med.
 På Damenes aften på Bohus fant jeg endelig lamper
i fattigmannssølv til å ha over senga.
Nå er jeg på utkikk etter en benk å ha i andre enden av soverommet
(den jeg ikke viser fram....) til å legge klær på.
Noen som har en fin, slitt en, så skrik ut.


Jeg har også vært så heldig å vinne et nydelig bord siden sist,
av en av mine favorittdamer; Cecilie med bloggen Litt shabby, litt slitt og bare mitt. Dama med de morsomste barna og det nydeligste huset. 
Hun var på fredrikstadtur i helga og tok med bordet til meg,
og da fikk vi jo skravlet litt også. Jeg syns det er like stas hver gang å møte damer bak bloggene. Man lager seg lissom et ansikt og en personlighet på forhånd, også blir man veldig nysgjerrig på om det stemmer.

 
 Jeg kan forsikre alle om at Cecilie er like søt og snill i virkeligheten, her er det ikke no skummelt...
Og bordet var så vakkert. Hjemmelagd av en gammel rute,
og passet perfekt på soverommet vårt.


Nå gjelder det bare å finne den krakken...



Elsker den gamle slitte døra..
kunne jeg bare funnet noe sånt i en krakk også.
Men såå fine ting finns det ikke på bruktbutikken her...


Helt til slutt et kveldsbilde...



Med gode ønsker om en natt fylt av fine drømmer
og en flott ukestart til alle som titter innom.

Jammen har jeg ikke fått noen flere følgere
den siste uka også... selvom det har vært stilt her.
Velkommen skal dere være.
Når jeg runder 500, blir det fest!:)







34 kommentarer:

Lina sa...

Du er berre heilskjønn! ♥ og eg hadde lett flytta inn på det superlekre soverommet her! Heia, heia! Sengegavlen er heilt utruleg tøff. Og ja, eg kan tenka meg at Cecilie er like fin in real life som i bloglife ;) herleg menneske.

søndagsklem frå Lina ♥

Unknown sa...

Nydelig var det på soverommet deres, der så det godt ut og sove ♥
Flott hodegavl og så romantisk med himmel;)

Så gøy og få møte på søteste Cecilie da, tipper hun er like herlig i virjeligheten ja;)
Grattis med det FINE bordet!!

Ha en finfin kvled!

Klem Line

Daisys home sa...

Helt nydelig soverom, med gjennomførte detaljer:)
Ønsker deg ei fin ny uke
klem Sissel

Mona Christin sa...

Hei.

Hvorfor skulle ikke du ha sjanse i utfordringen? Ikke undervurder deg selv. Dette var et flott soverom som brått kan komme på topp 5 lista.

Ja, dagene går fort om dagen. Fort mørkt blir det og.

Vi snakkes før du aner det.

Klem Mona C

Neverluren hus og hjem sa...

Fantastisk vakkert soverom du har :-) Den døra er jo bare utrolig sjarmerende :-)......her drømmer du nok søte drømmer vil jeg tro ;-) :-)
Heldig du som vant det flotte bordet :-)

Kos deg med bloggrunde:-)
Klem fra Rita

Unknown sa...

For et nydelig soverom, og bordet passet jo perfekt der. Ønsker deg en god natt i rommet:))

Klemme

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Snakk om draumesoverommet!!!!Sengegavlen♥Glasbordet♥himmelen♥lampane♥Fekk lyst berre å krype under dyna...
Dette var lekkert Lise!!!!
Lykke til i utfordringa:)

Klem frå Mette.

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hm,vart litt rar tekst på den fyrste kommentaren min.Kom ikkje med at lampane også var knallfine♥

Klem:)

Størstepia sa...

Så nydelig dere har det på sovommet Lise!!
Så heldig du var som vant et så flott bord;)!

Sendt deg en Mail nå, klem fra Kjersti

Tonje Merethe sa...

Kjempe koselig soverom. Syntes virkelig det kan måle seg med alle de andre fine bidragene der inne. For meg som planlegger nytt soverom kom denne utfordringen i perfekt tidspunkt.

Bordet er knallfint. Heldig du er som vant det.

Ha en flott ny uke!

Anne Grete sa...

Så lekkert soverom dere har, for en behagelig & romantisk stemning i det!! Du kommer nok til å bli en av favorittene tenker jeg ;)

Klem

Herman Grans ♥ sa...

Å! Superfint! Er helt uenig om at du ikkje har sjangs i konkurransen ;)

Veldig fint bord du vant! Heldig!

Klem fra meg :)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

å,herreminn...så fiiiint.Nydelig var det.Kunne flytter rett inn der ja:)

Lindas Lille Leilighet sa...

kjempefint du!:D absolutt vinnerkandidat ja! Du har gjort noe litt ekstra liksom:) Døra bk var bare helt nydelig og den sengehimmelen fikk jeg veeeldig lyst på ja;) Gøy med sånne utfordringer..får så masse herlig inspirsjon:)
He en fiiin start på uka Lise:)

Klem

ELLEMELL sa...

så fint det var på soverommet da!
likte at du la ved et kveldsbilde også... for det er jo egentlig mest virkelighetnært:)
man legger seg jo til og sove om kvelden:)

ha en herlig kveld!
klem ellemell

lisje astrid's husblogg sa...

WOOOOOOOOOW!!!
Så vakkert...Ah!Draumesoverom ♥

Klem frå Astrid

Englehagen sa...

Hvorfor skulle ikke du nå opp Lise,du har det jo så nydelig atte:) Elsker sengegavelen din,nydelig.Bordet var også kjempefint :) Klemklem

SjarmogKaos sa...

Hei skjønne deg! Først; det soverommet var UTROLIG fint! Den døra og de lampene - WOW! (legger dette på minnet til neste gang jeg vil ha endringer på soverommet!). Deretter; jeg blir helt satt ut av innlegget ditt - så koselig skrevet! Jeg må bare si det var superkoselig å treffe deg også - bare på de få minuttene følte jeg vi hadde kjemi med engang, lissom - du var jo bare så skjønn!! (så derfor tok jeg meg friheten til klem nr 2 når jeg dro, ha,ha!) Jeg er superfrustrert ikveld - jeg har SÅ lyst til - ja du vet - men ektemann takler tisapress veldig dårlig - og argumenter som pendling og ikke ha familie 10 minutter unna lenger er vanskelig for han å godta... Så dette trenger han langt mer tid på enn meg - som er klar NÅ. Jeg må bare håpe at huset ikke blir solgt etter visning for å gi oss(HAN) mer tid.. Hele ideen har nok kommet litt brått på han for å si det mildt.. Filler'n også - men kan ikke overkjøre han på en såpass stor beslutning tross alt. Uansett utfall - vi bare MÅ treffes igjen!! Kult at du likte bordet! : ) Stor klem (blir jammen den tredje fra meg ila en helg) fra Cecilie

Fru Andersen sa...

Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig soverom!

Ønsker deg en fin ny uke! Klemmis på du:-)

Noatunfrua sa...

Argh! Nå hadde jeg skrevet LANG hilsen til deg, og så klikker datan...

Kort oppsummert: NYDELIG soverom du har!!

Ha en flott mandag!
Klem

tinemor sa...

Åh, så kosselig!
Drøm søtt
Klem

MissMette sa...

Hei Lise :)
Så flott soverom dere har, og jeg syns absolutt at ditt soverom skal være med i konkurransen hos NIB ja! Helt klart en favoritt ღ Ukene flyr av gårde, og før vi vet ordet av det er det desember og jul!!! HJELP :) Ønsker deg en kjempeflott uke som kommer, og så har jeg sendt deg en mail på innboksen på Facebook for sikkerhetskyld :)) Klem fra Mette

Jatte sa...

Fyyyyy søren så NYDELIG dere har det på soverommet♥ dette er min inspirasjon! dette skal jeg vise min kjære å si at SÅNN vil jeg ha det *sukk*

Lykke til i konkurransen,
Nyt uken -
Klem Jatte♥:)

(eddas) sa...

Kjempekoselig soverom dere har.....riktig romantiskt...
ha en fin ny uke,skal skrive opp datoen 14..:
klemklem)

Kristin sa...

Det soverommet kunne jeg godt tenkt meg:) Helt nydelig! Ønsker deg en flott uke!

Tove `blogg verden sa...

♥NYDELIG♥ Elsker sengegavlen din, lampene, bordet, sengehimmelen ;) Ja alt!!!! Fikk lyst på en forandring her!!!
Klem Tove

Hos Jorunn sa...

Dette var helt nydelig, Lise!! Det er et rom man får lyst til å sove i. Bordet du fikk fra Cecilie var utrolig fint, en kjempegod ide å lage bord av gammelt vindu!! Ønsker deg lykke til hos NIB, flott bidrag fra deg!

Ha en dag, klem fra Jorunn

Unknown sa...

Åhh helt nydelig soverom! Rustikk og romantisk på en gang. Og digger døren som hodegjerde :-)
Oi så heldig du er som har vunnet bord. Fiiint! ;-)
PS! Holder av dagen i januar! Spent!! ;-) ;-)

Klem Ellen

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

Utrolig koselig soverom!
Ble inspirert!
Lykke til:)

Mia, New Room Interior sa...

Du har da absolutt en like stor sjanse som alle andre, dette soverommet er superflott, mange nydelige detaljer!! :-) Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

KLART du har sjanse til å vinne i liklinje med de andre.. dette var flott! Herlige detaljer overalt!!!

Herlig slitt dør :) LOVE IT!!

Ha en fin ny dag i morgen!
Klemmer til deg, søte ;)

Anonym sa...

Elsker soverommet!!! det var bare helt fantastik, hvordan får du det til? :-D

Anonym sa...

Elsker soverommet!!! Det var bare helt fantastisk, hvordan får du det til? :-D

mirjamsdrøm sa...

Så koselig soverom du har Lykke-Lise! Og kjempefin blogg:)
Legger meg til her hos deg.
Ha en fin helg!!
Klem