onsdag 2. november 2011

Dagene går...

Tusen takk for alle gode ord dere har lagt igjen på innlegget under,
det er jeg sikker på at det er flere enn meg som setter pris på.
Dagene har gått, vi har stilt klokka og det har blitt mørkere..
Det har vært mye innekos og mye jobbing,
men det har også blitt tid til å gå på skogstur
å plukke mose og kongler.


Jeg har vært å kosa med den nyfødte babyjenta
til ei god venninne. Så vakker og god.
Fikk med meg noen lerkegrener,
for hun er så heldig å ha et lerketre i hagen.



















 
 Da jeg først var i Halden, fikk jeg vært innom 
Alle tiders og kjøpt meg Pure and Original maling.
Jeg er lei tapetveggen vår og gleder meg veldig til å male den med denne flotte kalkmalinga. Er så spent på åssen det blir, har jo lest så mye om den og tror det blir en kult med en betongpreget vegg i stua.

 
 I tillegg har jeg fått en stor eske i posten,
med alle de fine varene fra danske Julie Dausell
som jeg skal begynne å selge. Håper jeg rekker å ta bilder
av alt og få lagt det ut for salg i løpet av helga.
Her blir det masse fine julegaver å kjøpe.
Gled dere!










19 kommentarer:

Bustenellik sa...

Først og fremst: Kondolerer. Leste innlegget under. Håper det går bra med deg vennen <3

Fine stemningsbilder i dagens innlegg, ble inspirert til å gjøre om stillbenet i stua (når jeg får tid) :-)

Håper vi får til å treffes snart!

Klem

No.15 sa...

Flotte Bilder. Skal på lerkegrenjakt om ikke så lenge tenker jeg. Det er et lerketre på jobb men det er jo så høyt!!
Spennende med hva du skal selge da. Gleder meg til å se.

Varm klem, Lise

♥ Netta ♥ sa...

Så leit å høre at derehar mistet en dere holder kjær. Jeg føler med deg. I disse dager er det ett år siden broren til min mann døde og jeg vet at han tenker på sin bror hver eneste dag. Ta godt vare på hverandre ♥

Så fint det ble hos deg med mose og kongler. Jeg skal snart ut på sanking jeg også. Mose er et must i juledekorasjonene her i huset.. Kjempesøt lerkegrein også :-)

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

H elle K sa...

Kondolerer, leste innlegget under. tusen takk for koselig hilsen og ikke minst , så vakre bilder.. Lenge siden sist, kansje vi sees nå som det nærmer seg tiden da man gjerne skla pynte litt ekstra... Klem kristin

SjarmogKaos sa...

Må også først få si kondolerer.. Alltid trist og tungt å miste noen som står en nær.. Deretter må jeg jo få si at jeg egentlig var innom bloggen din for å si at du ble trukket ut i give awayen min om dette bordet fra Fru Nielsens nettbutikk! Om du ikke har mulighet til å hente det får du gi meg beskjed - så trekker jeg evnt ny vinner. Til slutt; først nå kom jeg på at det var DEG som vant bordet - tenkte ikke over det da jeg satt her å skrev innlegget - var bare opptatt av å telle logg og sette inn i random. Men akkurat nå koblet jeg at det jo var søte Lykkelisemor som hadde vunnet! Herlighet.. Du får gi meg et hint da, om bordet skal til deg eller ikke! (ps; mulig vi skal på visning på Kråkerøy lørdag, så kan jo evnt ta med bordet da? Vi får bli enige på mail!) Klem Cecilie

Størstepia sa...

Hei søta!

Det kommer sikkert til å bli kjempekult med den malingen!!
Så fint det ble med de lerkegrenene også forresten!:-)

VI sees snart, og jeg har bobler i magen hver dag jeg ordner og styrer, tihi:-)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åj det blir kult da.. gleder meg til å se veggen din! Jeg har enda ikke greid å bestemt meg for veggen på kjøkkenet, hvilken farge, "mur", vanlig maling, pure color, hvitt eller grått ;)

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

Junk De Lux sa...

Trist å lese under her men håper dagene bringer litt glede likevel:)

Er ikke Alle Tiders nydelig?! Hun har så masse fint og er så søt...men NESTE GANG titter du innom til meg altså!

Jeg gjør meg klar til Køben-tur for i likhet med deg har jeg en del trist i familien om dagen og trenger virkelig å fokusere på noe hyggelig...så kjærestetur og vintageshopping, her kommer jeg!! ;)

Stooor trøsteklem!

Unknown sa...

Hei Lise;)
Så fine bilder!
Knallfint med lerkegrener ♥
Jeg har endelig funnet meg noen jeg og, men mine kongler er så små... lurer på om dette er en helt annen type enn den "vanlige"... Samme det, fin er den;)

Så spennende med salg!!
Jeg er spent!

Klem Line

Mona Christin sa...

Hei.

Nå er jeg ille spent på hvordan den malinga blir. Ikke hørt om den før. Hvis den blir betonglignende så er jo det tøft da.

Nå minnet du meg på å plukke mose i skogen. Det glemte jeg i fjor og måtte kjøpe dyrt. Håper å finne noen små søte juletrær også. Er det greit å dra med seg sånne, forresten? Det blir jo hysj hysj...

Klem Mona C

Lindas Lille Leilighet sa...

Koselig at du er tilbake:) Titter stadig innom deg og håper alltid på nytt innlegg<3 Kjempefine bilder du viser:) fint å pynte med naturen:)

Klemmer

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei Lise ☺

Flotte bilder frå naturens skattekammer!!!Lerkegreiner er so dekorativt...

So trist at du har mista ein av dine nære.Tenker på deg♥

God klem frå Mette.

Noatunfrua sa...

Oi, så spennende med malingen, da! Gleder meg virkelig til å se hvordan det blir :D

Ja, jeg var på damenes aften! Trodde et øyeblikk at jeg skimtet deg også, men så så jeg deg ikke igjen... Hehe! Sånn kan det gå! Var jo så mange folk der! Snakket med Lotte, da :)
Var veldig artig foredrag, men jeg må si at jeg syns det var kjekkere i fjor!

Ha en fin dag i morgen, snuppa!
Klem

(eddas) sa...

Kondolerre så mye Lise,det er trist når noen en er nær forlater oss.
Den malingen har jeg ikke prøvd,kunne tenkt meg.Skal du begynne med nettbutikk?
klemklem

Unknown sa...

Åh så tøft med sånn maling. Gleder meg til å se altså! Har ikke hørt om den før. Nydelige bilder!! Gleder meg også til å se hva du skal selge :-)
PS! Jeg er SÅÅ nysgjerrig på den planleggingen deres altså ;-) Dere er FLINKE! ;-)

Klem!

Tove `blogg verden sa...

Så godt å ha deg tilbake her :) Håper alt går bra med deg og dine♥
Høres utrulig spennende den esken din ;)
Ha en fin kveld
klem Tove

Anonym sa...

Så nydelig et innlegg. :))
Har ikke fått med meg at du har mistet en kjær,kondolerer. Håper du har det bra. Sender deg gode klemmer.

A K sa...

Kondolerer herfra også!! Så trist å miste noen som man er glad i :(

Spent på hva du skal selge, gleder meg til å se :) Merker godt at klokka er stilt ja, de 2 minste her er helt på bærtur og starter dagen kl 05 og sutrer og gnir seg i øynene fra kl 18 til 19 om kvelden ;)

Ha en fin kveld videre ♥

Heather sa...

This is so beautiful!~