tirsdag 8. november 2011

Det største eventet i 2012?

Kanskje en liten overdrivelse,
men for oss bloggdamer, kan det plutselig bli det.
Og om du vil delta så må du holde av 14. januar.
Vi er noen fredrikstadjenter som har blitt veldig inspirert av
de flotte bloggtreffene i Oslo, og vi er godt i gang med planleggingen av vårt eget treff.
 Her er det stikkord som:
  • flotte goodiebags
  • god mat og drikke
  • hyggelig samvær
  • rimelig shopping
  • og ikke minst, masse flotte premier!


 Høres ikke dette koselig ut?
Hold av datoen da.... mer detaljer kommer snart,
sammen med påmeldingsinfo.

Nyt kvelden.
Her ligger vi rett ut med omgangssyke...
kjedelig....







10 kommentarer:

Ann-Christin sa...

Ille koselig! Så hyggelig at noen tar initiativet til bloggtreff her i Fredrikstad (smil). Bare si ifra hvis det er noe jeg kan bidra med. Klem fra Ann-Christin

Størstepia sa...

Jepps, jeg mener det er det største eventet neste år!!;)
Gleder meg så det kiler i magen!!
Sees imårn-bli frisk da!!
Klem fra Kjersti

Unknown sa...

Kjempe flinke jenter :-D dagen er holdt av! Gleder meg allerede ;-)
God bedring!

Klem!

Mona Christin sa...

Jøss... 4 påmeldinger allerede. Dette må jo bli bra. Blir iallefall det største eventet her i by'n. Moro når brikkene faller på plass.

Vi sees, frisk og rask.

Klem ☺

Fru Andersen sa...

Så morro! Holder av dagen, selv om jeg ikke bor i Fredrikstad;-)

Masse god bedring!

Ønsker deg en god natt, klemmer!

Noatunfrua sa...

datoen er holdt av og jeg GLEDER meg! :D

God bedring!
Klem

Unknown sa...

Hipphipp, så kult!!
Jeg blir med, så lenge datoen passer;)

Klem Line

A K sa...

wow, dette høres jo kjempegøy ut :) *holde av datoen*

veldig spent på hvem som kommer :) Er jo tydelig at de jeg trodde ikke var her i nærheten er det alikevel ;)

ha en fin uke videre

klem

Pia sa...

Høres spennende ut! (Ikke omgangssyke, altså, men bloggtreffet;)

No.15 sa...

Bra initiativ. Håper det blir bra det dere kan arrangere flere ganger og jeg kan få meg en husmorferie :-D

God bedring i heimen.

Stor klem fra Lise