onsdag 9. november 2011

Stort bloggtreff!

Da var endelig lokale i boks,
og vi kan spre det glade budskapet til dere, som vi vil dele dagen med. Vi bobler over av spenning, glede og entusiasme om dagen,
og hver dag tikker det inn nye sponsorer i innboksen.
Kvelden starter på den flotte interiørbutikken Wilmas hus,
hvor vi får et glass sprudlende drikke og shopping til en hyggelig penge. Kanskje kommer det også noen lokale designere og snakker om produktene sine. Videre går vi sammen til den koselige restauranten De Luna på bryggepromenaden, som er lukket for oss denne kvelden. Der blir det mer servering, utdeling av velfylte goodie bags, trekning av kjempefine premier og ikke minst masse skravling med koselige bloggdamer. 

Så hva venter du på?

Her er det bare å hive seg rundt og sende en mail til storstepia@hotmail.no, for vi har en grense på 50 deltagere.
Vi håper på bloggdamer fra hele Østfold og også fra resten av landet. For dere som kommer langveisfra, kan vi ordne rimelige hotellpakker til. 

Om du har lyst å legge annonsen på bloggen din, så flest mulig får sett den, setter vi stor pris på det.

En liten sum må vi ta for å dekke servering
og det koster 200 kr per pers.

Feststemt klem fra

og
Lise 






19 kommentarer:

Unknown sa...

Jippiii! Påmelding er sendt ;-) BRA JOBBA JENTER ;-D

Klem!

Ruskemamma sa...

Så bra intiativ! Påmelding sendt, må bare få byttet vakt på jobben:/ hehe.
Fikk du meldingen på face? håper det passer;) klem

Ruskemamma sa...

Så bra intiativ! Påmelding sendt, må bare få byttet vakt på jobben:/ hehe.
Fikk du meldingen på face? håper det passer;) klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Så koselig:) Flott at dere tar iniativet til noe sånnt. Fyller nok opp 50 bloggere fort som svint vil jeg tro;)

Hei sa...

Så artig og flott et initiativ; masse lykke til med treffet!

Ønsker en fortsatt fin dag =)

Gry sa...

WOW! Så flott da Lise, bra jobba!!! Det hørtes veldig fristende ut. Litt langt unna, men jeg må sjekke litt om jeg kan få til det ;)

Long time no see... Nydelige innlegg du har laget i det siste! Lekkert fra soverommet! Håper alt er bra med dere <3 Vi hørs ;) Snart, god helg ;) Klem fra meg

♥ Netta ♥ sa...

HURRA, mitt første bloggtreff! Jeg var sikkert en av de første som meldte meg på - hi, hi. Har aldri vært på bloggtreff til tross for to år som blogger, så nå var det på tide. Supert initiativ, jeg gleder meg MASSE!!!

Klem
Netta

Unknown sa...

Gøygøygøy:)) Klem

InteriørLykke sa...

Så utrolig spennende! Dette tror jeg blir helt supert ;-)) Gleder meg allerede. Dere er bare helt suverene. Klem

Frk .Fischer sa...

Så artig... Å jeg er nå med tar turen fra oslo og tar det som en jentetur også!!! Glder meg!!!

Unknown sa...

Eyyy!! Dette vil jeg jo veldig!!
SÅ mange flotte damer jeg gjerne vil treffe... men det er litt langt;)
Det er jo så kos med bloggtreff, jeg er jo blitt skikkelig "vant" til det, hihi;)

Klem Line

ELIN sa...

Så flinke dere er, og så koselig av deg å invitere lille meg :) Det hadde vært vært supergøy, og sikkert litt skremmende iogmed at jeg ikke kjenner noen personlig. Jeg vil veldig gjerne prøve å få det til, men det er 6 års dageh til mitt kjære storegull, så jeg regner med helgen er fullstappet med selskapligheter. Jeg vil likevel se om jeg kan få det til. Ha en flott kveld, og takk for supert initiativ! Klemmer fra Elin

SjarmogKaos sa...

Skal sende inn påmelding nå! (selv om jeg ikke er østfoldjente.. Enda iallefall....) men forsto det slik at andre enn de som bodde i østfold også kunne henge med?? Blir sikkert kjempegøy! Klem cecilie (ps - huset ble solgt rett etter visning.. sukk...)

salige lavendel sa...

Dere får sikkert en kjempekoselig kveld!! Høres ut som dette er godt planlagt.

Fru Fjeldhammer sa...

Ja dette blir veldig spennende!
gleder meg til å treffe dere alle..
klem

Anette sa...

hei:) her var det en fin blogg med mye spennende :) meldte meg på treffet med ei venninde.. og gjett om vi gleder oss!!! :) dette blir spennende:)

Liza sa...

Hei er det plass til en til?
Vil gjerne være med på min første

Anonym sa...

Åhh.... Så flott initiativ!!!
Det er dessverre rundt termintider for mine tvillingjenter, så får ikke hivd meg på! Men krysser fingrene for at dette blir en kjempesuksess slik at det blir et nytt treff neste år!!

Klem fra fruen!

ANETTESHUS.COM sa...

Så koselig dette høres ut!! p.s. jeg kan visst komme allikevel:) vi skulle på fjellet uken etter ... litt usikker på hvem jeg skal si ifra til?!

KLEM KLEM
anette